Ten wysokiej jakości olej mineralny, przeznaczony jest do optymalnej ochrony motocykli 4-suwowych, motocykli ulicznych, off-roadowych, motocykli trialowych, quadów, motorowerów ze zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, silników z lub bez katalizatorów. Przeznaczony dla tradycyjnych motocykli i cruiserów do ochrony w ekstremalnych ciśnieniach oraz długiej żywotności silnika i przekładni. Olej ten zmniejsza zużycie elementów silnika i przekładni i pomaga utrzymać środek silnika w czystości. Zapewnia optymalne tarcie płyt sprzęgła mokrego i doskonały sprzęg podczas rozruchu, przyspieszenia i pełnej prędkości.
Motul 3000 20W50 4T to mineralny olej do silników czterosuwowych. Zapewnia ochronę silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania Harley-Davidson® . Spełnia wymagania JASO MA2; antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. Również do układów z katalizatorem.
AMSOIL 20W-50 Synthetic Motorcycle Oil to najwyższej światowej klasy olej przeznaczony dla wszystkich którzy szukają najlepszego możliwie oleju dla silników motocyklowych.
Castrol POWER1 4T dla olejów typu 20W-50, zawierający formułę Power Protection Formula, jest zaprojektowany z myślą o wydajności, ponieważ chroni silnik przed gromadzeniem mających negatywny wpływ na moc silnika osadów.
Motul 3000 20W50 4T to mineralny olej do silników czterosuwowych. Zapewnia ochronę silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania Harley-Davidson® . Spełnia wymagania JASO MA2; antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. Również do układów z katalizatorem.
Ekonomiczny, wielosezonowy olej mineralny do silników czterosuwowych ze szczególną dedykacją dla chłodzonych powietrzem silników V-Twin. Oparty na niskolotnych bazach o wysokim wskaźniku lepkości.
AMSOIL 20W-50 Synthetic Motorcycle Oil to najwyższej światowej klasy olej przeznaczony dla wszystkich którzy szukają najlepszego możliwie oleju dla silników motocyklowych.
Ten wysokiej jakości olej mineralny, przeznaczony jest do optymalnej ochrony motocykli 4-suwowych, motocykli ulicznych, off-roadowych, motocykli trialowych, quadów, motorowerów ze zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, silników z lub bez katalizatorów.