
Indeks: OLE002899
K2 Texar 4T 10w40 1L - Półsyntetyczny olej motocyklowy
K2 10W-40 4T 1L to nowoczesny olej stworzony specjalnie do czterosuwowych silników motocyklowych, zwłaszcza pracujących w ekstremalnych warunkach.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 1 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM): motocykli sportowych, speedbajkach, Moto-GP, SuperSport, endurance, motocykli biorących udział w wyścigach typu uphill / drag races, motocross, MX i ATV. Technologia ENEOS Racing zapewnia bezkompromisową wydajność ochrony silnika, sprzęgła i skrzyni biegów oraz zapewnia płynną, „bez szarpnięć” zmianę biegów i doskonałą blokadę mokrego sprzęgła przy starcie, przyspieszeniu i pełnej prędkości. Olej ten został przetestowany i sprawdzony pod kątem zapewnienia wyjątkowego przyspieszenia i maksymalnej mocy.
Przewyższa istniejące standardy OEM
Zaprojektowany z myślą o motocyklach o dużej mocy, sportowych, speedbajkach, MotoGP, SuperSport, endurance, motocyklach biorących udział w wyścigach typu uphill / drag races, dirt bikes i MX.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002899
K2 10W-40 4T 1L to nowoczesny olej stworzony specjalnie do czterosuwowych silników motocyklowych, zwłaszcza pracujących w ekstremalnych warunkach.
Indeks: OLE000398
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
Indeks: OLE003489
W pełni syntetyczny olej do silników sportowych o najwyższych osiągach.
Indeks: ymd650310103
Mineralny olej silnikowy, do zastosowań w silnikach 4-suwowych pracujących w normalnych warunkach.
Indeks: OLE002983
Olej silnikowy klasy Premium wyprodukowanym na bazie PAO oraz Estrów z dodatkiem specjalnych modyfikatorów skutecznie ograniczających tarcie.
Indeks: OLE000389
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
Indeks: OLE000101
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Indeks: OLE000592
AMSOIL 10W40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil jest produktem dla wszystkich którzy oczekuję najlepszej bezkompromisowej jakości smarowania silnika motocyklowego.
Indeks: OLE001833
MANNOL 4-Takt Plus to wyskowydajny półsyntetyczny olej do smarowania czterosuwowych silników nowoczesnych motocykli, quadów, skuterów i innych
Indeks: ymd650210403
Półsyntetyczny olej silnikowy, unikatowa mieszanka do silników 4-suwowych, pracujących w normalnych warunkach.
Indeks: OLE001800
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Indeks: 202804
Wysokowydajny olej silnikowy przeznaczony specjalnie do 4-suwowych silników japońskich motocykli marek HONDA, YAMAHA, SUZUKI I KAWASAKI.
Indeks: OLE001338
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia. Specjalnie opracowany dla motocyklistów kochających przyspieszenie i ekstremalne doznania.
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)