ORLEN PLATINUM Ultor Extreme 10W40 5L - olej silnikowy do aut ciężarowych
Charakterystyka PLATINUM Ultor Extreme 10W40: Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V. Unikalna kompozycja baz syntetycznych niekonwencjonalnych i mineralnych uzupełniona zestawem wysokiej jakości uszlachetniających dodatków nowej generacji gwarantuje spełnienie najwyższych europejskich wymagań ACEA, API i producentów samochodów oraz wymogów ochrony środowiska.
PLATINUM Ultor Extreme 10W40 gwarantuje:
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe • Czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie • Maksymalną moc silnika • Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I • Znaczące obniżenie kosztów eksploatacji taboru samochodowego • Spełnienie najostrzejszych wymagań producentów samochodów.
Zastosowania PLATINUM Ultor Extreme 10W40:
Platinum Ultor Extreme przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Może być z powodzeniem stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy . Zalecany jest także do wysokoobciążonych silników benzynowych. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
Szczegóły produktu
OLE001191
3 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF-4
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CG-4
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CH-4
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CI-4
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E4
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E7
Rodzaj oleju
PÓŁSYNTETYCZNE
Pojemność
5L
Przeznaczenie
SAMOCHODY CIĘŻAROWE
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent Orlen Oil Sp. z o.o.ul. Opolska 11431-323
KrakówPolskacentrala@orlenoil.pl
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.