- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 6 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 1 szt. |
TOTAL QUARTZ 7000 10W40 został opracowany tak, aby sprostać wymaganiom stawianym silnikom z zapłonem iskrowym i wysokoprężnym stosowanych w samochodach osobowych, dostawczych.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika.
Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Lepkość - SAE J300 10W-40
Lepkość kinematyczna w 40°C mm²/s ASTM D445 96.8
Lepkość kinematyczna w 100°C mm²/s ASTM D445 14.81
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 873.6
Wskaźnik lepkości - ASTM D2270 160
Temperatura płynięcia °C ASTM D97 -24
Temperatura zapłonu °C ASTM D92 234
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | PSA B71 2294 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | PSA B71 2300 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-G2 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Półsyntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE000009
Zapewnia doskonałą ochronę silnika i wydłuża jego żywotność. Dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu dodatków, olej ten zachowuje niezmienne właściwości oraz skutecznie usuwa najtrwalsze osady, utrzymując wyjątkową czystość silnika w trakcie całego okresu intensywnej eksploatacji. Zapewnia doskonałą ochronę wszystkich nowoczesnych silników Diesla także...
Indeks: OLE003280
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny PETRONAS Syntium 800 EU 10W-40 5L. Zapewnia niezawodną ochronę i czystość silnika. Idealny do szerokiej gamy aut VW, Mercedes-Benz, Renault, PSA. Spełnia normę ACEA A3/B4.
Indeks: OLE000161
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Indeks: OLE001364
Mannol Molibden Benzin 10W40 - uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych typów silnika.
Indeks: OLE001670
OLEJ KONCERNU GENERAL MOTORS (OPEL, CHEVROLET, SAAB)
Indeks: OLE002443
QUALITIUM Protec 10W40 to Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych
Indeks: OLE002409
Q8 F Advanced Plus 10w40 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE003639
Zapewnij swojemu silnikowi najwyższą wydajność i ochronę dzięki OIL ONE MultiTEC 10W-40. To nowoczesny, wysokiej jakości olej półsyntetyczny, który gwarantuje optymalną ochronę jednostki napędowej w każdych warunkach eksploatacyjnych.
Indeks: OLE000647
100% syntetyczny olej silnikowy do zastosowania w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych.
Indeks: OLE000597
ENEOS PRO 10W40 to syntetyczny olej silnikowy zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych.
Indeks: OLE001993
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Indeks: OLE001695
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Indeks: OLE003344
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
Indeks: OLE002625
Uniwersalny olej silnikowy na bazie hydrosyntetycznej
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.