- Darmowa Dostawa
- -5%
Indeks: DOD000331
TEC2000 Radiator Stop Leak 325ml - uszczelniacz do chłodnic
TEC 2000 Radiator Stop Leak to innowacyjny uszczelniacz chłodnicy, który zapewnia najwyższy stopień ochrony.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 4 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Prosty środek w płynie rozwiązaniem dla przepalonej uszczelki głowicy. Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ naprawi wszystkie rodzaje awarii uszczelki głowicy.
Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ działa we wszystkich typach pojazdów, w tym samochodach, motocyklach, busach, pickupach, pojazdach 4x4, ciągnikach, ciężarówkach i łodziach.
CZY STEEL SEAL™ NAPRAWDĘ DZIAŁA?
Steel Seal ™ cieszy się wielkim uznaniem, czego dowodzi ogromna liczba stałych klientów, a także liczne nagrody branżowe.
Nie twierdzimy, że Steel Seal™ naprawi każde uszkodzenie uszczelki głowicy. Czasem może być ono po prostu zbyt poważne.
ILE BUTELEK STEEL SEAL™ BĘDZIE CI POTRZEBNE?
Pojazdy z silnikami o pojemności do 2,5 litra potrzebują tylko jednej butelki Steel Seal™, silniki 2,5-4,0 litra dwóch, natomiast silniki powyżej 4,0 litrów trzech butelek produktu.
Wielkość silnika Butelki
CZY STEEL SEAL™ MOŻE ZABLOKOWAĆ LUB ZAPCHAĆ UKŁAD CHŁODZENIA W MOIM POJEŹDZIE?
Steel Seal™ nie blokuje ani nie zapycha układu chłodzenia. Nie powoduje też żadnych uszkodzeń pojazdu. W przeciwieństwie do innych produktów o podobnych właściwościach, Steel Seal™ nie zawiera włóknistego materiału. Opiera się on natomiast na procesie wiązania termo-chemicznego, w celu uszczelnienia wycieku w uszkodzonej uszczelce głowicy.
JAK STOSOWAĆ STEEL SEAL™?
NAPRAWA PRZEPALONEJ USZCZELKI GŁOWICY W TRZECH PROSTYCH KROKACH...
1. Upewnij się, że silnik jest zimny i zdejmij korek chłodnicy. Wlej Steel Seal™ bezpośrednio do chłodnicy i z powrotem załóż korek dobrze go dokręcając. Uwaga: Jeśli nie masz korka chłodnicy, wlej płyn bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.
2. Ustaw ogrzewanie i dmuchawę na maksimum. Uruchom silnik i zwiększ temperaturę w pojeździe. Po osiągnięciu przez pojazd temperatury roboczej pozostaw go na chodzie przez 30 minut. Wyłącz pojazd i pozwól mu całkowicie ostygnąć. Jeśli to konieczne, uzupełnij płyn chłodniczy/wodę, po czym szczelnie dokręć korek chłodnicy.
3. Pozostaw Steel Seal™ w układzie i prowadź pojazd jak zwykle.
DODATKOWE UWAGI: Jeśli wprowadzasz Steel Seal™ przez zbiornik wyrównawczy, upewnij się, że ma on wystarczająco dużo miejsca by Steel Seal™ dostał się bezpośrednio do układu chłodzenia a nie pozostał jedynie w zbiorniku wyrównawczym.
ABY USYSKAĆ NAJLEPSZE REZULTATY:
- Jeśli wypróbowałeś już inne produkty niższej jakości, przepłucz układ chłodzenia czystą wodą poprzednio odłączając dolny wąż chłodnicy.
- Nie używaj środka płuczącego. Po przepłukaniu systemu, ponownie podłącz dolny wąż chłodnicy.
DODATKOWE INSTRUKCJE W PRZYPADKU CIŚNIENIA WSTECZNEGO:
Poniższe wskazówki przeznaczone są dla osób, które mają problem z dużą ilością ciśnienia wstecznego w układzie chłodzenia, objawiające się zwykle bulgotaniem i pojawieniem się pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym lub poprzez powietrze przepływające przez korek chłodnicy.
Instrukcje dla mechaników zawodowych:
- zlokalizuj cylinder powodujący bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie (wyjmuj świece zapłonowe pojedynczo, aż bulgotanie ustanie a pęcherzyki powietrza znikną).
- przed uruchomieniem silnika wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz z cylindra, która powodowała bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie. Jeśli to możliwe, rozłącz przewód wtryskiwacza z tego cylindra. Ograniczy to ilość niespalonego paliwa trafiającego do komory spalania.
- wykonaj krok numer 2 (jak w instrukcji powyżej) ale z wyjętą świecą zapłonową/wtryskiwaczem. Kiedy silnik pojazdu ostygnie, umieść wszystkie części z powrotem na swoim miejscu i uruchom silnik raz jeszcze by upewnić się, że bąbel kowanie ustało.
Instrukcje dla osób niezajmujących się mechaniką pojazdów:
- Jeśli nie możesz zlokalizować świecy zapłonowej/wtryskiwacza odpowiedzialnych za ciśnienie wsteczne, uruchom silnik przy niższym poziomie płynu chłodniczego (do górnej części rdzenia chłodnicy) i przy zdjętym korku chłodnicy lub przy zdjętym korku ze zbiornika wyrównawczego przy ledwo widocznym płynie.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł | |
InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł | |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
Indeks: DOD000331
TEC 2000 Radiator Stop Leak to innowacyjny uszczelniacz chłodnicy, który zapewnia najwyższy stopień ochrony.
Indeks: DOD000032
Uszczelniacz chłodnicy. Chroni komorę spalania przed przenikaniem do niej płynu chłodzącego, uszczelnia wszelkie pęknięcia i otwory w systemie chłodzenia.
Indeks: DOD000417
Szczeliwo do chłodnicy do wszystkich silników z układami chłodzenia bez układów filtracyjnych.
Indeks: AKC000069
Profesjonalny preparat do likwidacji wycieków w układzie chłodzenia oraz nagrzewnicy. Eliminuje pęknięcia do 0,9 mm oraz nieszczelności na wężach i połączeniach.
Indeks: DOD000034
Uszczelniacz chłodnicy. Chroni komorę spalania przed przenikaniem do niej płynu chłodzącego, uszczelnia wszelkie pęknięcia i otwory w systemie chłodzenia.
Indeks: DOD000336
K-SEAL Ultimate 472ml - naprawa uszczelki głowicy Jest to proste, trwałe rozwiązanie dla przepalonych uszczelek głowicy, pękniętych głowic i bloków oraz porowatych bloków silnika.
Indeks: 108126
Uszczelnia drobne pęknięcia i hamuje drobne wycieki szybko i skutecznie we wszystkich układach chłodzenia wykorzystujących ciecze. Przeznaczony do uszczelniania chłodnic i nagrzewnic, pomp płynu, zaworów, nieszczelnych połączeń i przeciekających przewodów bez zapychania układu.
Indeks: DOD000335
K-SEAL HD 472ml - naprawa uszczelki głowicy K-SEAL - prosty w użyciu preparat trwale uszczelniający wycieki w głowicy, uszczelce głowicy, bloku silnika, chłodnicy, nagrzewnicy oraz pompie wody.
Indeks: DOD000329
Uszczelniacz chłodnicy STP® szybko i skutecznie zatrzymuje wycieki, tworząc trwałe uszczelnienie.
Indeks: 882814
Uszczelniacz do układów chłodzenia. Skutecznie chroni układ chłodzenia oraz kanały chłodzące silnika przed uszkodzeniem uszczelnień.
Indeks: DOD000109
K2 RADIATOR STOP LEAK to najwyższej jakości produkt do uszczelniania chłodnic. Szybko i skutecznie uszczelnia nawet duże wycieki.
Indeks: PŁY000508
Zatrzymuje wycieki w pompach wodnych i zaworach, połączeniach giętkich i chłodnicy bez zatkania systemu. Regularne stosowanie wydłuża żywotność silnika.
Indeks: DOD000300
K-SEAL uszczelniacz chłodnicy 236ml - naprawa uszczelki głowicy Środek uszczelniający układ chłodzenia K-Seal!
Indeks: DOD000044
pozwala na uszczelnienie nawet dużych wycieków.