• Darmowa Dostawa
  • -5%
STEEL SEAL 473ml naprawa uszczelki głowicy | Sklep online Galonoleje.pl

STEEL SEAL 473ml naprawa uszczelki głowicy

DOD000363
DOD000332
SteelSeal
W magazynie - Wysyłka w 24h
25 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 4 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 0 szt.
Cena
209,90 zł
199,41 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 187,06 zł
Ilość

Dostawa już od: 9,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 249,00 zł

Opis

STEEL SEAL 473ml naprawa uszczelki głowicy

Prosty środek w płynie rozwiązaniem dla przepalonej uszczelki głowicy. Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.
Steel Seal™ naprawi wszystkie rodzaje awarii uszczelki głowicy.

  • przepalone uszczelki głowicy
  • zniekształcone głowice cylindrów
  • pęknięte bloki
  • opuszczone tuleje cylindrów

Kompatybilny z większością rodzajów płynów chłodniczych i pojazdami z układem chłodzenia cieczą.

Steel Seal™ działa we wszystkich typach pojazdów, w tym samochodach, motocyklach, busach, pickupach, pojazdach 4x4, ciągnikach, ciężarówkach i łodziach.

CZY STEEL SEAL™ NAPRAWDĘ DZIAŁA?

Steel Seal ™ cieszy się wielkim uznaniem, czego dowodzi ogromna liczba stałych klientów, a także liczne nagrody branżowe.

Nie twierdzimy, że Steel Seal™ naprawi każde uszkodzenie uszczelki głowicy. Czasem może być ono po prostu zbyt poważne.

ILE BUTELEK STEEL SEAL™ BĘDZIE CI POTRZEBNE?

Pojazdy z silnikami o pojemności do 2,5 litra potrzebują tylko jednej butelki Steel Seal™, silniki 2,5-4,0 litra dwóch, natomiast silniki powyżej 4,0 litrów trzech butelek produktu.

Wielkość silnika Butelki

  • Do 2,5 litra  1
  • Do 4,0 litrów 2
  • Ponad 4,0 litry 3



CZY STEEL SEAL™ MOŻE ZABLOKOWAĆ LUB ZAPCHAĆ UKŁAD CHŁODZENIA W MOIM POJEŹDZIE?

Steel Seal™ nie blokuje ani nie zapycha układu chłodzenia. Nie powoduje też żadnych uszkodzeń pojazdu. W przeciwieństwie do innych produktów o podobnych właściwościach, Steel Seal™ nie zawiera włóknistego materiału. Opiera się on natomiast na procesie wiązania termo-chemicznego, w celu uszczelnienia wycieku w uszkodzonej uszczelce głowicy.

JAK STOSOWAĆ STEEL SEAL™?

NAPRAWA PRZEPALONEJ USZCZELKI GŁOWICY W TRZECH PROSTYCH KROKACH...

1. Upewnij się, że silnik jest zimny i zdejmij korek chłodnicy. Wlej Steel Seal™ bezpośrednio do chłodnicy i z powrotem załóż korek dobrze go dokręcając. Uwaga: Jeśli nie masz korka chłodnicy, wlej płyn bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.

2. Ustaw ogrzewanie i dmuchawę na maksimum. Uruchom silnik i zwiększ temperaturę w pojeździe. Po osiągnięciu przez pojazd temperatury roboczej pozostaw go na chodzie przez 30 minut. Wyłącz pojazd i pozwól mu całkowicie ostygnąć. Jeśli to konieczne, uzupełnij płyn chłodniczy/wodę, po czym szczelnie dokręć korek chłodnicy.

3. Pozostaw Steel Seal™ w układzie i prowadź pojazd jak zwykle.

DODATKOWE UWAGI: Jeśli wprowadzasz Steel Seal™ przez zbiornik wyrównawczy, upewnij się, że ma on wystarczająco dużo miejsca by Steel Seal™ dostał się bezpośrednio do układu chłodzenia a nie pozostał jedynie w zbiorniku wyrównawczym.

ABY USYSKAĆ NAJLEPSZE REZULTATY:

- Jeśli wypróbowałeś już inne produkty niższej jakości, przepłucz układ chłodzenia czystą wodą poprzednio odłączając dolny wąż chłodnicy.

- Nie używaj środka płuczącego. Po przepłukaniu systemu, ponownie podłącz dolny wąż chłodnicy.

DODATKOWE INSTRUKCJE W PRZYPADKU CIŚNIENIA WSTECZNEGO:

Poniższe wskazówki przeznaczone są dla osób, które mają problem z dużą ilością ciśnienia wstecznego w układzie chłodzenia, objawiające się zwykle bulgotaniem i pojawieniem się pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym lub poprzez powietrze przepływające przez korek chłodnicy.

Instrukcje dla mechaników zawodowych:

- zlokalizuj cylinder powodujący bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie (wyjmuj świece zapłonowe pojedynczo, aż bulgotanie ustanie a pęcherzyki powietrza znikną).

- przed uruchomieniem silnika wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz z cylindra, która powodowała bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie. Jeśli to możliwe, rozłącz przewód wtryskiwacza z tego cylindra. Ograniczy to ilość niespalonego paliwa trafiającego do komory spalania.

- wykonaj krok numer 2 (jak w instrukcji powyżej) ale z wyjętą świecą zapłonową/wtryskiwaczem. Kiedy silnik pojazdu ostygnie, umieść wszystkie części z powrotem na swoim miejscu i uruchom silnik raz jeszcze by upewnić się, że bąbel kowanie ustało.

Instrukcje dla osób niezajmujących się mechaniką pojazdów:

- Jeśli nie możesz zlokalizować świecy zapłonowej/wtryskiwacza odpowiedzialnych za ciśnienie wsteczne, uruchom silnik przy niższym poziomie płynu chłodniczego (do górnej części rdzenia chłodnicy) i przy zdjętym korku chłodnicy lub przy zdjętym korku ze zbiornika wyrównawczego przy ledwo widocznym płynie.

Szczegóły produktu
DOD000363
25 Przedmioty
Nowy
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 12,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 14,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
14 innych produktów w tej samej kategorii: