W aerozolu najlepszy długoterminowy inhibitor korozji oraz środek smarny do broni w jednym. Chroni przed korozją w każdych warunkach atmosferycznych. Mocno przylegający szwajcarski preparat w płynie przeznaczony do profesjonalnych zastosowań, użytkowany przez służby mundurowe m.in. wojsko i policję. Tworzy cienką równomierną, nie zasychającą powłokę antykorozyjną i smarującą o grubości 5-20 μm, która dzięki właściwościom penetrującym dociera również do miejsc trudno dostępnych.
Działanie - odporny na warunki atmosferyczne, elastyczny środek smarny spełniający najwyższe standardy. Stosowany gdy broń jest poddawana działaniu bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych, a musi pozostać w ciągłej gotowości do użycia. Zapewnia długoterminową ochronę przed korozją podczas transportu jak i składowania: do 3 lat w pomieszczeniach zamkniętych, około roku gdy broń znajduję się na zewnątrz ale w warunkach zadaszonych, do 5 miesięcy pod gołym niebem. Nie zawiera silikonu, PTFE, grafitu, cząstek nie ceramicznych, ani żywic. Zapewnia smarowanie w temperaturach ujemnych do -41° C.
Pamiętaj! Przed użyciem Lub & Cor wszystkie mechanizmy broni należy pokryć Brunox® Gun Care Spray. Penetrator ten wnika i rozpuszcza wszelkie zabrudzenia organiczne oraz mineralne, usuwa pozostałości prochu, nagaru, ołowiu, tombaku, niklu i miedzi. Po kilku minutach wyczyścić broń do sucha, a następnie należy użyć preparatu Lub&Cor.
Bardzo wydajny spray do łańcucha w pojemniku 750 ml. Specjalna formuła opracowania przez Ipone utrzymuje olej długo na łańcuchu, bez względu na warunki (błoto, piasek, kurz).
Smar do łańcuchów w motocyklach terenowych i quadach. Usuwa pozostałości piasku, pyłu i błota. Chroni łańcuch w warunkach błotnistych i o dużej wilgotności.
Chain Lube Road Plus został zaprojektowany z myślą o najtrudniejszych warunkach atmosferycznych, tak aby łańcuch był zawsze w idealnej kondycji, smar charakteryzuje się wysoką lepkością.
K2 SMAR DO ŁAŃCUCHÓW OFF-ROAD 250 ML - to wysoce wydajny smar, przeznaczony do smarowania łańcuchów oraz zębatek napędowych w motocyklach terenowych oraz quadach.