YAMALUBE LICAL GREASE 225G - smar wodoodporny do łodzi
Yamalube Lical Grease to marka smaru, który jest produkowany przez firmę Yamaha. Smar ten jest przeznaczony do stosowania w różnych zastosowaniach mechanicznych, takich jak łożyska, przeguby, wały, łączenia śrubowe, itp.
Yamalube Lical Grease to smar, który został specjalnie opracowany i przetestowany przez inżynierów Yamahy, aby zapewnić najlepsze właściwości smarne dla różnych elementów mechanicznych. Smar ten cechuje się wysoką przyczepnością i wytrzymałością, a także odpornością na wodę i wysokie temperatury.
Smar Yamalube Lical Grease jest dostępny w różnych pojemnościach i specyfikacjach, w zależności od zastosowania i wymagań użytkownika. Przed użyciem należy sprawdzić instrukcję obsługi urządzenia i wybrać właściwy smar zgodnie z zaleceniami producenta.
Najwyższej klasy wielofunkcyjny smar litowo-wapniowy, zdyspergowany w wysoce rafinowanych olejach bazowych. Opracowany, testowany i zatwierdzony przez Yamaha Motor.
Mieszalność z prawie wszystkimi tradycyjnymi smarami zmydlanymi
Doskonała stabilność mechaniczna, zapobiegająca wypłukiwaniu lub utracie konsystencji, nawet w trudnych warunkach działania
Bardzo dobra zdolność rozprowadzania
Nie zawiera ołowiu ani innych metali ciężkich, szkodliwych dla zdrowia lub środowiska naturalnego
Wyjątkowa wodoodporność; nie zaobserwowano żadnych znaczących zmian, nawet w przypadku wody zanieczyszczającej smar
Pomaga obniżyć koszty obsługi
Równoważne z normami ISO 6743-9: L-XBDHB 2 oraz DIN 51 502: KP2K – 25
Smar K2 LOX to idealny produkt do ochrony i smarowania zamków, kłódek i innych mikromechanizmów. Działa w szerokim zakresie temperatur, zapobiega korozji i przedłuża żywotność mechanizmów. Szybko schnie, pozostawiając cienką warstwę smarującą. Zalecany do stosowania kilka razy w roku.
iezwykle wydajny i w 100% spełniający swoją funkcję, Smar do Bram to produkt przeznaczony do smarowania, konserwacji i zabezpieczania bram przed wilgocią i korozją.
K2 MEGA GRIND - innowacyjna pasta do docierania zaworów oraz gniazd zaworowych w silnikach spalinowych. Zaprojektowana z myślą o stosowaniu we wszystkich typach silników (benzynowe, diesla, LPG itp.).