RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid 4L - syntetyczny płyn hydrauliczny
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym. Gwarantuje znakomitą stabilność w niskich temperaturach.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid: Spełnia wymagania normy VW TL 521 46, a tym samym zapewnia optymalną wydajność jako główny olej hydrauliczny w kierowniczym układzie wspomagania, w mechanizmie kierowania tylnej osi, regulacji wzniosu, hydro pneumatycznym zawieszeniu, amortyzatorach, dla aktywnego tłumienia i ochrony silnika, do napędu hydrostatycznego wentylatorów, alternatora i urządzenia klimatyzacyjnego, do systemów kontroli stabilizacji i trakcji (ABS/ASR/ASC), centralnego zamka, elektrohydraulicznego sterowania składanego dachu pojazdów cabrio, hydraulicznego wspomagania hamulców i hydro pneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki VW, Audi, Seat, Skoda. Szczególnie nadaje się do zastosowania w krajach o chłodnym klimacie.
Właściwości RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid:
ekstremalnie niska temperatura krzepnięcia
poprawiona lepkość i współczynnik tarcia
bardzo dobra ochrona przed zużyciem
znakomita stabilność termiczna
ulepszone właściwości EP (Extreme Pressure)
dobre właściwości antypienne
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
niezawodna ochrona przed korozją
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid:
Specyfikacje: ISO 7308, DIN 51 524 Część 2
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: VW TL 521 46 (G002 000, G004 000 M2), MB 343.0, MB 344.0, MB 345.0, CHF11S, CHF202, Opel 1940 715, Opel 1940 766, Ford M2C204-A2, Ford 1 384 110, ZF TE-ML 02K, SAAB 93160548, BMW 83 29 0 429 576, Citroën 9979 A1, Land Rover Cold Climate PAS Fluid 14315 LRN2261, VOLVO 30741424, Hyundai/Kia PSF-4 03100-00130, Toyota PSF NEW-W, Toyota 08886-01115
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.
RAVENOL PSF Y Fluid jest w pełni syntetycznym płynem hydraulicznym opracowanym na podstawie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania układu hydraulicznego.
RAVENOL Hydraulik PSF Fluid jest specjalnym w pełni syntetycznym płynem hydraulicznym opracowanym na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania układu hydraulicznego.
FUCHS Titan CHF 202 1L to nowoczesny, syntetyczny olej hydrauliczny, przeznaczony do zaawansowanych układów wspomagania, systemów aktywnego zawieszenia oraz układów stabilizacji pojazdów.
Płyn do układu wspomagania kierownicy Febi. Oryginalnie stosowany w samochodach grupy VW/ Chrysler / Mercedes Benz LKW / Mercedes Benz. Kolor płynu żółty
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów.
Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym. Gwarantuje znakomitą stabilność w niskich temperaturach.