Shell Spirax S4 TXM jest olejem typu UTTO “universal tractor transmission oil” zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i hydraulicznych, przeznaczony do mokrych hamulców oraz innych pomocniczych układów stosowanych w pojazdach drogowych i rolniczych. Spirax S4 TXM jest polecany przez największych producentów maszyn rolniczych i drogowych, z przeznaczeniem do użycia w nowoczesnych maszynach.
Zastosowanie •Systemy przekładniowe w maszynach rolniczych Spirax S4 TXM posiada właściwości odpowiadające wymaganiom głównych producentów maszyn rolniczych i drogowych oraz podzespołów mechanicznych tj. John Deere, Massey Ferguson, CNH oraz ZF. •Systemy hydrauliczne Spirax S4 TXM idealnie nadaje się do użycia w systemach hydraulicznych montowanych w pojazdach rolniczych oraz urządzeniach pomocniczych. Formulacja oleju Spirax S4 TXM posiada zaawansowanych pakiet dodatków uszlachetniających oraz wysokiej jakości bazę olejową co daje bardzo dobrą płynność w niskich temperaturach oraz doskonałą ochronę przeciwzużyciową. •Układy transmisji z „mokrymi hamulcami” Specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające w oleju Spirax S4 TXM tz. modyfikatory tarcia zapewniają optymalne właściwości gwarantujące doskonałą pracę układów z mokrymi hamulcami (cicha praca układu) w pojazdach drogowych oraz rolniczych. Uwaga: produkt nie może być używany jako olej silnikowy
Właściwości i korzyści •Zaawansowana ochrona Doskonałe właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe, antykorozyjne, przeciwpienne oraz odporność na ścinanie uzyskane przez odpowiednio dobrany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala na wydłużenie okresów wymiany co zmniejsza koszty eksploatacji. •Komfort użytkowania Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach produktu Spirax S4 TXM powoduje doskonałą pracę w szerokim zakresie temperatur, łatwy rozruch w ujemnych temperaturach układów hydraulicznych i przekładniowych. Związaki modyfikujące tarcie wchodzące w skład pakietu dodatków produktu Spirax S4 TXM bezgłośną i płynną pracę układów z mokrymi hamulcami. •OEM Spirax S4 TXM był testowany i uzyskał aprobaty wielu światowych producentów urządzeń.
Specyfikacje i dopuszczenia API GL- 4 Case New Holland MAT-3525 M2C-134 A-C FNHA-2-D.201.00 John Deere JDM-J20C Massey-Ferguson M1143 M1145 Volvo WB 101 ZF TE-ML 03E, 05F, 06D, 06K, 17E Caterpillar TO-2 Komatsu - zalecany w pewnych konstrukcjach (patrz dokumentacje DTR) Clark
Wysokiej jakości wielosezonowy, uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy typu UTTO przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników maszyn rolniczych.
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego.
Wysokiej jakości wielosezonowy, uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy typu UTTO przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników maszyn rolniczych.
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 to wielofunkcyjny olej lekkiego biegu (STOU/MFO) do zastosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach i sprzęgłach mokrych, układach hydraulicznych i sprzęgłach hydraulicznych ciągników i pozostałych maszynach rolniczych.
K2 AGROTECH 10W30 UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) to wysokiej jakości wielofunkcyjny olej przekładniowo-hydrauliczny, zaprojektowany specjalnie do stosowania w nowoczesnych maszynach rolniczych oraz budowlanych.
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 to wielofunkcyjny olej lekkiego biegu (STOU/MFO) do zastosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach i sprzęgłach mokrych, układach hydraulicznych i sprzęgłach hydraulicznych ciągników i pozostałych maszynach rolniczych.