Wielosezonowy mineralny olej silnikowy klasy ekonomicznej do nowoczesnych, wysokoobciążonych i szybkoobrotowych 4-suwowych silników wysokoprężnych ciągników z turbodoładowaniem i bez, pracujących w trudnych warunkach. Został opracowany specjalnie w celu zapewnienia ochrony sprzętu rolniczego i uzyskania maksymalnego zwrotu niezależnie od warunków jego eksploatacji. Właściwości produktu:
Nowoczesne dodatki w połączeniu z najwyższej klasy bazą mineralną zapewniają dobre właściwości przeciwcierne i przeciwzużyciowe, które znacznie wydłużają oczekiwaną żywotność sprzętu w porównaniu z analogami olejów we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy, a jednocześnie zapewniają oszczędność paliwa;
W przeciwieństwie do analogów ma zwiększoną stabilność termooksydacyjną, która w połączeniu z doskonałymi właściwościami czyszcząco-dyspergującymi skutecznie ogranicza tworzenie się osadów węglowych i lakieru, zapobiega tworzeniu się osadów wszelkiego rodzaju i utrzymuje części silnika w czystości przez cały czas cały czas między wymianami;
Unikalna formuła zapewnia olejowi odporność na starzenie;
Posiada dobre właściwości niskotemperaturowe, w tym odpowiednio niską temperaturę zamarzania, która zapewniłaby dobrą jakość pompowania oleju i zdolność rozruchową podukładów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny start” i zmniejszenie zużycia rozruchowego;
Skutecznie zabezpiecza części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
Może być stosowany podczas pracy na paliwie o podwyższonej zawartości siarki.
Przeznaczony jest do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych sprzętu rolniczego i innego sprzętu terenowego (budowlanego, górniczego) oraz sprzętu specjalnego producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich zgodnie z wymaganiami Euro I, II, III, gdzie wymagany poziom właściwości eksploatacyjnych to CD lub niższy. Może być stosowany w silnikach benzynowych o wymaganym poziomie własności eksploatacyjnych API SG lub niższym
Wielosezonowy mineralny olej silnikowy klasy ekonomicznej do nowoczesnych, wysokoobciążonych i szybkoobrotowych 4-suwowych silników wysokoprężnych ciągników z turbodoładowaniem i bez, pracujących w trudnych warunkach.
Wielosezonowy mineralny olej silnikowy klasy ekonomicznej do nowoczesnych, wysokoobciążonych i szybkoobrotowych 4-suwowych silników wysokoprężnych ciągników z turbodoładowaniem i bez
FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super Hight Performance Diesel) ograniczający zużycie paliwa, przeznaczony do silników diesla w maszynach rolniczych i budowlanych.
FUCHS AGRIFARM MOT 15W50 to wielosezonowy olej do silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Zalecany do smarowania silników ciągnikow rolniczych, samochodów ciężarowych, osobowych, maszyn drogowych i budowlanych.
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) przeznaczony do wysokoobciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem.
FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super Hight Performance Diesel) ograniczający zużycie paliwa, przeznaczony do silników diesla w maszynach rolniczych i budowlanych.
Wielosezonowy mineralny olej silnikowy klasy ekonomicznej do nowoczesnych, wysokoobciążonych i szybkoobrotowych 4-suwowych silników wysokoprężnych ciągników z turbodoładowaniem i bez
FUCHS AGRIFARM MOT 15W50 to wielosezonowy olej do silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Zalecany do smarowania silników ciągnikow rolniczych, samochodów ciężarowych, osobowych, maszyn drogowych i budowlanych.