LIQUI MOLY Motorbike 2T OffRoad 1L 3065 - półsyntetyczny olej motocyklowy do silników dwusuwowych
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych, pracujących pod normalnym oraz ekstremalnym obciążeniem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych. Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealna ochronę przed zużyciem.
Zastosowanie: Do silników 2-suwowych chłodzonych wodą i powietrzem. Proporcje przygotowania mieszanki zgodnie z zaleceniami producenta silnika. Aprobaty: API TC; ISO L-EGD; JASO FC; TISI
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania.
Półsyntetyczny olej przeznaczony od silników 2 suwowych, który zapewnia doskonały poziom czystości spalin dzięki czemu przeciwdziała blokowaniu układu wydechowego.
Havoline Outboard 2T jest olejem przeznaczonym do dwusuwowych silników zaburtowych chłodzonych wodą oraz do skuterów wodnych wymagających oleju o specyfikacji NMMA TC-W3
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach.
Olej do sporządzania mieszanki w silnikach dwusuwowych, chłodzonych powietrzem i wodą, chroni silnik przed zużyciem, ogranicza powstawanie nagarów i osadów.
Castrol Power 1 Racing 2T to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych wysilonych silników 2-suwowych charakteryzujących się wysokimi obrotami.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach.
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych, pracujących pod normalnym oraz ekstremalnym obciążeniem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych.