LIQUI MOLY 2-TAKT Oil 20459 - olej do silników dwusuwowych
Półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników chłodzonych powietrzem i cieczą. Olej jest zalecany zarówno do silników ze smarowaniem dozownikowym jak i można go dodawać bezpośrednio do paliwa. Olej chroni tłok przed zatarciem i ogranicza powstawanie nagarów w komorze spalania i w układzie wydechowym. Doskonały do smarowania dwusuwowych kosiarek, pilarek, glebogryzarek, odśnieżarek, podkaszarek i innych urządzeń z silnikiem dwusuwowym.
Zastosowanie LIQUI MOLY 2-TAKT Oil 20459:
Olej do silników 2-suwowych chłodzonych powietrzem lub wodą ze smarowaniem osobnym lub mieszanym. W silnikach wyposażonych w pompę dozującą olej należy wlać do zbiornika dozownika. W urządzeniach z mieszalnikowym systemem smarowania olej należy wlać do benzyny w proporcji podanej przez producenta silnika (najczęściej 1: 100 lub 1: 50).
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych, pracujących pod normalnym oraz ekstremalnym obciążeniem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych.
Havoline Outboard 2T jest olejem przeznaczonym do dwusuwowych silników zaburtowych chłodzonych wodą oraz do skuterów wodnych wymagających oleju o specyfikacji NMMA TC-W3
RAVENOL SCOOTER 2-Takt Semisynth jest wysokiej jakości półsyntetycznym „samomieszalnym” olejem silnikowym powstałym z połączenia specjalnych estrów i PIB (poliizobutylen),
Syntetyczny olej do silników dwusuwowych przeznaczony do silników chłodzonych powietrzem lub wodą z wtryskiem oleju jak i z systemem wstępnego mieszania w silnikach motocyklowych i skuterach śnieżnych.
Olej który został stworzony z myślą o silnikach pracujących na granicy wytrzymałości w wysokich momentach obrotowych przy bardzo dużej temperaturze ze starannie wybranych syntetycznych olejów bazowych.
W pełni syntetyczny, wysokosprawny olej silnikowy dla motocykli dwusuwowych. Olej specjalnie zaprojektowany na trudne warunki użytku terenowego (off-road).
Olej do sporządzania mieszanki w silnikach dwusuwowych, chłodzonych powietrzem i wodą, chroni silnik przed zużyciem, ogranicza powstawanie nagarów i osadów.