MOTOREX Motor Gear Oil 10W30 1L - olej przekładniowy do motocykla
Syntetyczne działanie. Specjalny olej przekładniowy dla oddzielnie naoliwianych skrzyń biegów w dwusuwowych motocyklach. Również doskonale dopasowany dla Vespas. Stworzony do czystego oddzielenia płyt sprzęgła. Redukuje wysiłek wymagany przy selekcji biegów.
Semi-syntetyczny olej do skrzyni biegów opracowany specjalnie do 2-suwowych motocykli szosowych oraz terenowych. Bardzo dobrze sprawdza się również w warunkach torowych.
Wielosezonowy olej przekładniowy stworzony do pracy w warunkach ślizgowego kontaktu spiralnych zębów przekładni końcowych napędzanych wałem i w mechanizmach różnicowych standardowych i o ograniczonym poślizgu. Dostępny w wariancie 85W-140.
Najwyższej jakości olej przekładniowy na bazie mineralnej, którego receptura została opracowana specjalnie z myślą o stosowaniu w smarowanych niezależnie sprzęgłach i skrzyniach biegów motocyklowych w silnikach 2-suwowych.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciwzużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość.
Najwyższej jakości olej przekładniowy na bazie mineralnej, którego receptura została opracowana specjalnie z myślą o stosowaniu w smarowanych niezależnie sprzęgłach i skrzyniach biegów motocyklowych w silnikach 2-suwowych.
Seria thumper została opracowana z myślą o wyjątkowych wymaganiach wszystkich silników i przekładni w dużych motocyklach wyposażonych w mokre sprzęgło.