Płyn przekładniowy o niskiej lepkości: Wyjątkowa ochrona i komfort zmiany biegów
Jeśli poszukujesz płynu przekładniowego, który zapewni nie tylko optymalną ochronę przed zużyciem, ale także wyjątkowy komfort zmiany biegów, to w pełni syntetyczny produkt może być idealnym wyborem. Oto kluczowe informacje na temat tego płynu:
Właściwości LIQUI MOLY Top Tec 5300:
Wyjątkowy komfort zmiany biegów: Bez względu na warunki, płyn ten zapewnia płynność i precyzję podczas zmiany biegów.
Oszczędność paliwa: Dzięki doskonałej odporności na ścinanie, przyczynia się do redukcji zużycia paliwa.
Stabilność na ścinanie: Płyn utrzymuje swoje właściwości nawet w trudnych warunkach.
Odporność na zużycie: Chroni przekładnię przed nadmiernym zużyciem.
Ochrona przed korozją: Skutecznie zapobiega korozji wewnątrz przekładni.
Właściwości lepkościowo-temperaturowe: Działa optymalnie w szerokim zakresie temperatur.
Zachowanie synchroniczne: Idealny dla przekładni manualnych i automatycznych.
Odporność na utlenianie: Zapewnia długotrwałą ochronę.
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe): 70W-75W (zgodnie z normą SAE J306).
Gęstość: 0,845 g/cm³ przy 15°C (zgodnie z DIN 51757).
Lepkość w 40°C: 30,8 mm²/s (zgodnie z ASTM D 7042-04).
Lepkość w 100°C: 5,9 mm²/s (zgodnie z ASTM D 7042-04).
Lepkość w -55°C (Brookfield): Mniejsza niż 150 000 mPas (zgodnie z ASTM D 2983-09).
Wskaźnik lepkości: 139 (zgodnie z DIN ISO 2909).
Temperatura krzepnięcia: Poniżej -60°C (zgodnie z DIN ISO 3016).
Temperatura zapłonu: 220°C (zgodnie z DIN ISO 2592).
Numer barwy (ASTM): L 2,5 (zgodnie z DIN ISO 2049).
Aprobaty i specyfikacje:
Zgodność z normą API GL4.
Rekomendowany przez Liqui Moly do pojazdów wymagających środka smarnego o specyfikacji: VW G 052 171 ∙ VW G 052 527.
Obszary zastosowań:
Szczególnie polecany do ręcznych i automatycznych transmisji (np. DSG).
Idealny dla pojazdów marek Audi, Seat, Škoda i Volkswagen.
Ważne: Przed użyciem zawsze przestrzegaj specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność płynu jest możliwa tylko wtedy, gdy jest używany w niezmieszanej postaci.
Zadbaj o swoją przekładnię, wybierając produkt, który łączy ochronę z wygodą
Mineralny olej przekładniowy do przekładni głównych, skrzyń biegów samochodów ciężarowych, osobowych, autobusów i maszyn budowlanych. Zalecany do pojazdów,
w których producent wymaga stosowania oleju klasy GL-4 wg API.
RAVENOL Sperrdifferential-Hypoid-Getriebeoel LS 90 jest olejem do przekładni hipoidalnych przygotowanym, aby sprostać ekstremalnym wymaganiom w mechanizmach różnicowych z blokadą.
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL Getriebeoel LS SAE 75W-90 jest półsyntetycznym środkiem smarnym przygotowanym na bazie wysokiej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikiem oraz syntetycznych olejów bazowych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
RAVENOL GETRIEBEÖL PSA SAE 75W-80 jest uniwersalnym, półsyntetycznym olejem wielosezonowym przeznaczonym do przekładni mechanicznych o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure)