Płyn przekładniowy o niskiej lepkości: Wyjątkowa ochrona i komfort zmiany biegów
Jeśli poszukujesz płynu przekładniowego, który zapewni nie tylko optymalną ochronę przed zużyciem, ale także wyjątkowy komfort zmiany biegów, to w pełni syntetyczny produkt może być idealnym wyborem. Oto kluczowe informacje na temat tego płynu:
Właściwości LIQUI MOLY Top Tec 5300:
Wyjątkowy komfort zmiany biegów: Bez względu na warunki, płyn ten zapewnia płynność i precyzję podczas zmiany biegów.
Oszczędność paliwa: Dzięki doskonałej odporności na ścinanie, przyczynia się do redukcji zużycia paliwa.
Stabilność na ścinanie: Płyn utrzymuje swoje właściwości nawet w trudnych warunkach.
Odporność na zużycie: Chroni przekładnię przed nadmiernym zużyciem.
Ochrona przed korozją: Skutecznie zapobiega korozji wewnątrz przekładni.
Właściwości lepkościowo-temperaturowe: Działa optymalnie w szerokim zakresie temperatur.
Zachowanie synchroniczne: Idealny dla przekładni manualnych i automatycznych.
Odporność na utlenianie: Zapewnia długotrwałą ochronę.
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe): 70W-75W (zgodnie z normą SAE J306).
Gęstość: 0,845 g/cm³ przy 15°C (zgodnie z DIN 51757).
Lepkość w 40°C: 30,8 mm²/s (zgodnie z ASTM D 7042-04).
Lepkość w 100°C: 5,9 mm²/s (zgodnie z ASTM D 7042-04).
Lepkość w -55°C (Brookfield): Mniejsza niż 150 000 mPas (zgodnie z ASTM D 2983-09).
Wskaźnik lepkości: 139 (zgodnie z DIN ISO 2909).
Temperatura krzepnięcia: Poniżej -60°C (zgodnie z DIN ISO 3016).
Temperatura zapłonu: 220°C (zgodnie z DIN ISO 2592).
Numer barwy (ASTM): L 2,5 (zgodnie z DIN ISO 2049).
Aprobaty i specyfikacje:
Zgodność z normą API GL4.
Rekomendowany przez Liqui Moly do pojazdów wymagających środka smarnego o specyfikacji: VW G 052 171 ∙ VW G 052 527.
Obszary zastosowań:
Szczególnie polecany do ręcznych i automatycznych transmisji (np. DSG).
Idealny dla pojazdów marek Audi, Seat, Škoda i Volkswagen.
Ważne: Przed użyciem zawsze przestrzegaj specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność płynu jest możliwa tylko wtedy, gdy jest używany w niezmieszanej postaci.
Zadbaj o swoją przekładnię, wybierając produkt, który łączy ochronę z wygodą
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...
Wielozakresowy olej przekładniowy do uniwersalnego zastosowania. Olej przekładniowy typu "total drive line" (TDL) jest najlepszy do smarowania wszystkich elementów układu napędowego.
RAVENOL Mehrzweck-Getriebeöl MZG SAE 90 GL-4 to olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych, układów kierowniczych, o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure) stworzony na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych uszlachetnionych wyważoną kombinacją substancji czynnych.
RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 80 GL 5 to uniwersalny olej przekładniowy do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych oraz do przekładni głównych, reduktorów, przekładni pośrednich i dodatkowych w pojazdach i maszynach produkcyjnych
Shell Spirax S2 A jest olejem przekładniowym o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach