K2 ATF III 1L to wysoce nowoczesny olej przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów oraz układów wspomagania kierownicy, w których wymagany jest poziom jakości DEXRON III D lub II D. Unikalna receptura tego oleju została opracowana z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH". Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe i dodatki uszlachetniające zapewniają dłuższą żywotność przekładni, łagodniejszą zmianę biegów oraz ogranicza powstawanie osadów.
Spełnia wymagania norm: GM DEXRON III, Ford M, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C138-CJ, Allison C4, Cat TO-2, MB 236.2
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
Oleje przekładniowe Valvoline są wytwarzane z wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą pracę i ochronę przekładni.
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
K2 ATF III 1L to wysoce nowoczesny olej przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów oraz układów wspomagania kierownicy, w których wymagany jest poziom jakości DEXRON III D lub II D.