- Tylko online

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.
Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
VW G 052 182 A2, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 1212106-001-01-999
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission).
Indeks: 1212106-010-01-999
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission).
Indeks: OLE002751
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF.
Indeks: OLE002576
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Indeks: 7742-1L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: 1211108-004-01-999
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Indeks: KAT00486
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
Indeks: 1211108-001-01-999
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Indeks: 1211130-004-01-999
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: 1211114-001-01-999
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
Indeks: OLE002004
Oryginalny olej ZF do skrzyń automatycznych
Indeks: 1212105-001-01-999
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
Indeks: 1211132-004-01-999
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Indeks: OLE003124
Jest olejem o niskiej lepkości i gwarantuje wysoki indeks lepkości, doskonałą ochronę przed wysokim ciśnieniem, tarciem i zużyciem
Indeks: 1211114-004-01-999
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
Indeks: OLE002686
Wysokowydajny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) High Performance, stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych przekładniach CVT (Continuous Variable Transmission).
Indeks: OLE003470
ENEOS X PRIME CVT Fluid to super wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej, który został zaprojektowany z wykorzystaniem innowacyjnych technologii.
Indeks: 1211106-001-01-999
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission).