RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do 8-biegowych oraz niektórych 6-biegowych przekładni automatycznych firmy ZF. W każdym stanie eksploatacji gwarantuje znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej oraz maksymalną ochronę przed zużyciem.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF 8HP Fluid :
Został opracowany do zastosowania zarówno w najnowszych przekładniach firmy ZF serii 8HP - 8HP45, 8HP55, 6HP26, 8HP70, 8HP90, jak również do 6-biegowych przekładni automatycznych serii 6HP - 6HP19X do Audi Q7, 6HP19A, 6HP28AF. Należy zwrócić uwagę na numer oryginalnych części producenta!
Właściwości RAVENOL ATF 8HP Fluid :
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo dobra stabilność oksydacyjna
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem się
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), ATF L 12108, BMW 83222289720, VW/AUDI G 060 162 A1/A2/A6, VW G 055 162, ZF S671 090 312, ZF TE-ML 11 9HP48, Land Rover LR023288 oraz LR023289, Mopar 68218925AA, Mopar 68157995AB, Fiat 9.55550-AV5, Acura ATF Type 3.0, Acura 08200-9016 A, Honda 08200-9017, Honda ATF Type 3.1
Uwagi RAVENOL ATF 8HP Fluid :
Specjalny płyn przekładniowy RAVENOL należy stosować wyłącznie zgodnie z numerem oryginalnym wskazanym w informacji o produkcie. Błędne użycie specjalnego płynu przekładniowego RAVENOL może doprowadzić m.in. do zakłócenia funkcji przekładni, problemów z przełączaniem, zwiększonego zużycia paliwa, niepożądanego poślizgu lub awarii przekładni. Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów