RAVENOL ATF Dexron III H 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do wszystkich przekładni automatycznych ‘z’ oraz ‘bez’ regulowanej blokady hydrokinetycznego przetwornika momentu obrotowego (tzw. sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej, inaczej GKÜB), dla których zaleca się płyny przekładniowe typu Dexron III H. Zapewnia wyśmienite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF Dexron III H:
Nadaje się szczególnie do zastosowania w przekładniach z zaleceniem stosowania olejów ze specyfikacją ATF Dexron III H. Jest mieszalny ze wszystkimi olejami ATF. Przed właściwym nalaniem zaleca się wstępne płukanie olejem RAVENOL ATF Dexron III H.
Właściwości RAVENOL ATF Dexron III H:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura krzepnięcia
bardzo dobra stabilność oksydacyjna
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
dobrze wyważony współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych poprzez inhibitowanie
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL ATF Dexron III H:
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest najnowszej generacji płynem transmisyjnym zalecanym do przekładni automatycznych, wałów napędowych oraz w hydrostatycznych przeniesień napędu w większości pojazdów.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.