Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.
Innowacyjne dodatki ATF gwarantują zwiększenie właściwości lepkościowych produktu zarówno w wysokich jak i niskich temperaturach otoczenia. Doskonale właściwości czyszczące zapewniają dokładne oczyszczanie metalowych części. Tutela Car GI/E spełnia wymagania jakościowe największych konstruktorów europejskich i dlatego możne byc stosowany w pojazdach każdej marki, każdego typu i dowolnej mocy. Sposób użycia PETRONAS Tutela Transmission GI/E DEX IIIG
REKOMENDOWANY PRZEZ Fiat, Alfa Romeo, Lancia. Dane techniczne ATF DEXRON III, FIAT 9.55550-AG2 CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°F001.C94, IVECO 18-1807 CLASSE AG3/III CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°I001.C06, MERCON (M- 011201), VOITH 55.6335.32 (G607), ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C, MAN 339 TYPE
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Produkt nadaje się m.in do automatycznych i półautomatycznych skrzyń biegów azjatyckich producentów wymagających dobrych właściwości przeciwwstrząsowych takich jak Nissan (Matic D,J,K), Mazda (M-III, M-V), Honda (Z- 1), Toyota (T-IV, JWS3309), Hyundai, Kia, Mitsubishi (SP-II / SP-III).Nadaje się do zastosowań w przypadku wymagania poziomu jakości ZF 14C.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.