Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.
Innowacyjne dodatki ATF gwarantują zwiększenie właściwości lepkościowych produktu zarówno w wysokich jak i niskich temperaturach otoczenia. Doskonale właściwości czyszczące zapewniają dokładne oczyszczanie metalowych części. Tutela Car GI/E spełnia wymagania jakościowe największych konstruktorów europejskich i dlatego możne byc stosowany w pojazdach każdej marki, każdego typu i dowolnej mocy. Sposób użycia PETRONAS Tutela Transmission GI/E DEX IIIG
REKOMENDOWANY PRZEZ Fiat, Alfa Romeo, Lancia. Dane techniczne ATF DEXRON III, FIAT 9.55550-AG2 CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°F001.C94, IVECO 18-1807 CLASSE AG3/III CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N°I001.C06, MERCON (M- 011201), VOITH 55.6335.32 (G607), ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C, MAN 339 TYPE
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.