ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych, takich jak: wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie zapobiegającą powstawaniu osadów i szlamów, co wydłuża czas bezawaryjnej pracy przekładni,
wyjątkowo wysoki wskaźnik lepkości i bardzo niską temperaturę płynięcia, które zapewniają prawidłowe smarowanie i stabilną pracę w każdych warunkach klimatycznych (szczególnie w niskich temperaturach),
specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia, co pozwala na precyzyjnie kontrolowane zmiany biegów bez poślizgów i hałasów, w każdych warunkach eksploatacyjnych i temperaturach otoczenia.
bardzo dobre własności antyzużyciowe, co zapobiega zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,
doskonałe własności antykorozyjne i antypienne,
całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych.
ZASTOSOWANIE ELF RENAULTMATIC D3 SYN: Jest jedynym zalecanym produktem do czterobiegowych automatycznych skrzyń biegów typu DP0 stosowanych w niektórych typach samochodów RENAULT: Clio 1998-01, Laguna 1998-03 1.6, 1.8, 1.9L TD, Scenic 1997-On 1.6, 1.8, 1.9L TD, ELF RENAULTMATIC D3 SYN może być również stosowany we wszystkich typach układów wspomagania kierownicy stosowanych w RENAULT.
Płyn do automatycznej skrzyni biegów jest wysokiej jakości, zabarwionym na czerwono środkiem smarnym o specjalnej formule opartej na starannie wybranych, wysoko rafinowanych olejach bazowych, ze specjalną kombinacją dodatków uszlachetniających.
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.