RAVENOL ATF T-WS Lifetime 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi. Specjalna formuła powoduje podwojenie żywotności w stosunku z porównywalnymi olejami. Spełnia wymogi najnowszych specyfikacji olejów do sekwencyjnych przekładni automatycznych firm Toyota i Aisin Warner.00-00140
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF T-WS Lifetime:
Zaleca się do sekwencyjnych przekładni automatycznych firm Toyota i Aisin Warner.
Właściwości RAVENOL ATF T-WS Lifetime:
- znakomita niezawodność smarowania w ciężkich warunkach eksploatacji
- dłuższa żywotności przekładni, wydłużone okresy wymiany oleju
- znakomita odporność na tworzenie się szlamu olejowego i osadów
- doskonała odporność oksydacyjna i stabilność termiczna
- lepsza odporność na spienianie się, wpływające na płynność przełączeń oraz mniejsze zużycie łożysk, tulei i kół zębatych
- znakomita płynność w niskich temperaturach
- równomierne przełączanie, optymalne właściwości trące
- zapobiega ścieraniu się sprzęgła w konwerterach momentu obrotowego
- dłuższa żywotność oleju i sprzęgła, umożliwia miękkie przełączania w niskich temperaturach
- lepsza ekonomia paliwa i lepsze przenoszenie momentu obrotowego niż DEXRON®-III (H) ATF
- polepszona odporność na ścinanie
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL ATF T-WS Lifetime:
LEXUS / TOYOTA : AB60F, A750E(F), U341E(F), U140E(F), U250E, U241E, U151E(F), U340E. Aisin TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 oraz AWF-21) dla Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Brera - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Spider - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Cadillac BLS - 1.9 D, 1.9 D (TST), Chevrolet Cruze (US market, 2.0L Turbo Diesel), Citroën C4, Citroën C5, Citroën C6, Citroën DS4, Citroën DS5, Fiat Croma - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, Ford Five Hundred, Ford Fusion, Ford Mondeo, Lancia Delta (2008) - 1.8 DI Turbo, Land Rover Freelander 2, Land Rover, Range Rover Evoque, Lincoln Zephyr, Lincoln MKZ, Mazda 6, Mazda CX-7, Mazda CX-9, Mazda MPV, Mercury Milan, Mercury Montego, Opel/Vauxhall Astra, Opel / Vauxhall Vectra / Signum, Opel / Vauxhall Zafira, Opel / Vauxhall Insignia, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Peugeot 508, Peugeot 607, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Renault Espace, Renault Vel Satis, Saab 9-3 - 1.9 TiD, 1.9 TTiD, Volvo C30 D3 oraz D4, Volvo S40 D3 oraz D4, Volvo V50 D3 oraz D4, Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD oraz R AWD 06-07, 08- Volvo V60 D3, D5, D5 AWD, T6 AWD, Volvo S80 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5 oraz D5 AWD, Volvo V70 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD oraz R AWD 06-07, 08- Volvo XC60, Volvo XC70, Volvo XC90 3.2 oraz V8 AWD, Aisin TF60SN, TF61SN oraz TF62SN, VW 09G, 09K, 09M dla Volkswagen, Audi, Skoda
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
Toyota 08886-02305/00289-ATFWS/08886-81210, Toyota / Lexus JWS3324, Chrysler 05189978AA, Chrysler 05189979AA, Chrysler Mopar AS68RC, Aisin Warner Automatic Gearbox ab 2008, VW/AUDI Getriebe 0C8 (Touareg 2011-, Q7 2010-), VW G055540A2, ISUZU 2-90531-200-0,2-90531-201-0, VOLVO 31256774, VOLVO 31256775, VOLVO 31256776, Land Rover LR022460, Fiat 9.55550-AV2