RAVENOL ATF M 6-Serie 4L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny), ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do 5-biegowych przekładni automatycznych ‘z’ oraz ‘bez’ regulowanej blokady hydrokinetycznego przetwornika momentu obrotowego (tzw. sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej, inaczej GKÜB) AG 722.6 i AG 722.7 marki Mercedes Benz. W każdym stanie eksploatacji gwarantuje znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej oraz maksymalną ochronę przed zużyciem.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF M 6-Serie:
Został specjalnie zaprojektowany do zastosowania w 5-biegowych przekładniach automatycznych marki Mercedes Benz modele AG 722.6 i AG 722.7 z regulowaną blokadą hydrokinetycznego przetwornika momentu obrotowego.
Właściwości RAVENOL ATF M 6-Serie:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura przepływu
bardzo dobra stabilność oksydacyjna
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem się
dobrze wyważony współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych poprzez inhibitowanie
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL ATF M 6-Serie:
Dopuszczenia: MB 236.10 (A 001 989 21 03) Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Chrysler 52107891AA
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),