MOTUL Multi ATF 1L olej przekładniowy do skrzyń automatycznych
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up.
Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
STANDARDY: GM DEXRON IIIG/ IIIH/ IID/ IIE, ALLISON C4, FORD MERCON & MERCON V, DAIMLER CHRYSLER ATF +3, ATF +4, MB 236.9, JASO 1A, HYUNDAI/KIA DIAMOND ATF SP III & PSF 3, VOITH G607, ZF TE-ML 03D/ 04D/ 14A
Pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa w samochodach wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów, przez ograniczenie tarcia w skrzyni. Umożliwia uniknięcie wibracji na kole zamachowym. Chroni koła zębate, które są coraz liczniejsze, mniejsze, a bardziej obciążone. Zapewnia bardzo szybki czas reakcji: łagodne odczucie zmiany biegu i minimalne opóźnienie zmiany biegu. Poprawia reakcję skrzyni biegów w niskich temperaturach. Dłuższa żywotność, lepsza odporność na ścinanie w wysokich temperaturach i większa odporność na utlenianie. Właściwości przeciwzużyciowe, antykorozyjne, antypienne.
RAVENOL ATF Dexron D II jest wysokiej jakości płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i odpowiednich dodatków uszlachetniających
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi.
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.