CASTROL Transmax ATF Z 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
W pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem technologii Smooth Drive TechnologyTM, zatwierdzony i licencjonowany przez GM i Ford do stosowania w pojazdach wymagających olejów zgodnych z najnowszymi specyfikacjami ATF tych firm. Odpowiedni do stosowania w większości azjatyckich i europejskich przekładni automatycznych.
Charakterystyka CASTROL Transmax ATF Z:
100% stabilność, w bardzo niskich i wysokich temperaturach zapewnia bezawaryjne działanie przekładni;
poprawia komfort zmiany biegów;
redukuje temperaturę przekładni ok. 15 st. C;
odporny na ścieranie;
dłuższe okresy między wymianami
Normy CASTROL Transmax ATF Z :
GM DEXRON®-VI (J-60172)
Ford MERCON® LV (MLV141002)
Spełnia wymogi specyfikacji JASO 1A LV₍₁₃₎
Odpowiedni do stosowania, gdy wymagane są następujące produkty: Aisin Warner AW-1, AW-2; olej AML nr G 055005 A1/A2/A6; ATF M1375.4; D3M; MA-1; SP; olej Bentley nr PY112995PA; olej BMW nr 8322 0142516, 83 22 2 3 55 599 (ATF6), 83 22 2 413 477 (ATF7), 83 22 2 289 720 (ATF3+), ETL 7045E, LA 2634, LT 71141; olej Chrysler nr 68157995AA, ATF+4; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi D3-SP; Ford MERCON® ULV ATF, MERCON SP, M2C924-A, M2C949-A; GM 1940767, GM DEXRON II, III, IIIH; Honda ATF typu 3.1, 08263-999--01HE (EU), DW 1/Z-1; Hyundai/Kia SP III, SP IV, SP IV M, SP IV RR, olej nr 040000C905G; Isuzu, Red 1; olej Jaguar nr 02JDE 26444, Fluid 8432; JASO 1A₍₀₃₎; JWS 3314, 3317, 3309, 3324; olej Land Rover nr LR023288, TYK500050; MB 236.10, 236.12, 236.14, 236.15, 236.17; olej Maserati nr 231603; Mazda ATF M-III, M-V, FZ; Mitsubishi SP II, IIM, III, IV, PA, J3; Nissan Matic D, J, S; Subaru F6, Red 1; olej Suzuki AT 5D06, 2384K; Toyota T III, T IV, WS; Volvo 1161540; VW / Audi TL 52990 (G 052 990), TL 55540 (G 055 540), TL 60162 (G 060 162); ZF Lifeguardfluid 6, Lifeguardfluid 8; Volvo 97342 (AT 102) do zastosowania terenowego; Porsche; automatyczne przekładnie 7- i 9-biegowe Mercedes Benz, automatyczne przekładnie 8- i 9-biegowe Audi, BMW, Mini-Cooper, Jaguar, Peugeot/Citroen, Saab, Volvo i VW, w przypadku których specyfikacja lub numer części nie zostały wyraźnie określone powyżej.
MB Approval 236.81, MAN 339 Typ Z3,V2
ZF TE-ML-04D,11B,14C,16M Voith H55.633535/635, VW 501.60, Nissan Matic Fluid D
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
RAVENOL ATF Dexron D II jest wysokiej jakości płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i odpowiednich dodatków uszlachetniających
Płyn do przekładni automatycznej do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Odpowiedni również do niektórych przekładni manualnych, zapewnia ulepszoną ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.