
Indeks: OLE000301
ORLEN Hipol ATF IID 5L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
HIPOL ATF IID 5LHipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych oraz wspomagania kierownicy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
W pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem technologii Smooth Drive TechnologyTM, zatwierdzony i licencjonowany przez GM i Ford do stosowania w pojazdach wymagających olejów zgodnych z najnowszymi specyfikacjami ATF tych firm. Odpowiedni do stosowania w większości azjatyckich i europejskich przekładni automatycznych.
MB Approval 236.81, MAN 339 Typ Z3,V2
ZF TE-ML-04D,11B,14C,16M Voith H55.633535/635, VW 501.60, Nissan Matic Fluid D
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000301
HIPOL ATF IID 5LHipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych oraz wspomagania kierownicy
Indeks: OLE002266
W pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE002554
Najwyższej jakości syntetyczny Płyn DCT odpowiedni do mokrych dwusprzęgłowych skrzyń biegów wielu producentów OEM
Indeks: 1211107-004-01-999
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
Indeks: OCATF61
Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.
Indeks: OLE001061
Gulf Multi Vehicle ATF jest cieczą syntetyczną zaprojektowaną do bardzo wielu typów automatycznych przekładni. Specjalnie dobrany pakiet dodatków
Indeks: OLE003124
Jest olejem o niskiej lepkości i gwarantuje wysoki indeks lepkości, doskonałą ochronę przed wysokim ciśnieniem, tarciem i zużyciem
Indeks: OLE000414
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
Indeks: OLE001383
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
Indeks: 1212104-004-01-999
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Indeks: 1212102-004-01-999
RAVENOL T-IV Fluid jest uniwersalnym płynem przekładniowym ATF (Automatic-Transmission -Fluid) najnowszej generacji do automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: 1211124-004-01-999
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Indeks: OLE002752
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Indeks: 1211122-001-01-999
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.