W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A. Zapewnia wyjątkowe własności synchronizowania, połączone ze zbalansowaniem charakterystyki tarciowej oraz stabilność termiczną i oksydacyjną. Posiada wyjątkowe własności płynięcia w niskich temperaturach. Jest odporny na ścinanie. Dzięki dodatkom EP posiada własności przeciwzatarciowe. Rekomendowany przez Castrol do 6-biegowych skrzyń DSG w samochodach grupy Volkswagen z mokrym sprzęgłem.
Specyfikacje CASTROL Transmax Dual:
Ford WSS-M2C-936-A
Volvo
Mitsubishi
Chrysler (Europa)
VW G0052 529 rekomendacja Castrol dla skrzyń 6-cio biegowych DSGw VW, Seat i Skoda (z wymaganiem VW 052 182)
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Texamatic HD389 – Dowiedzionej skuteczności olej przekładniowy przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, lekkich pojazdów ciężarowych i autobusów
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram