Mobil ATF LT71141 to wysokiej jakości olej do przekładni automatycznych, o długich okresach wymianami, do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów pojazdów.
Właściwości i zalety
Doskonałe właściwości w niskich temperaturach.
Wyważony pakiet dodatków zapewnia płynne działanie przekładni.
Zastosowania
Mobil ATF LT71141 zaprojektowano, aby spełnić szczególne wymagania automatycznych skrzyń biegów.
Mobil ATF LT71141 stosuje się do skrzyń biegów AL4 oraz 4HP20 jako płyn do przekładni automatycznych.
Specyfikacje i dopuszczenia
Mobil ATF LT 71141 posiada następujące dopuszczenia producentów:
MB-Approval 236.11
X
Dopuszczenie ZF TE-ML 04D/11B/14B/16L/17C
X
Dopuszczenie Voith Turbo H55.633639 (G1363)
X
Dopuszczenie PSA B71 2340
X
Według ExxonMobil poziom jakości płynu Mobil ATF LT 71141 to:
Płyn do przekładni automatycznej do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Odpowiedni również do niektórych przekładni manualnych, zapewnia ulepszoną ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
Texamatic HD389 – Dowiedzionej skuteczności olej przekładniowy przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, lekkich pojazdów ciężarowych i autobusów
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.