Indeks: 7742-5L
MILLERS OILS Millermatic ATF DCT-DSG 5L - olej przekładniowy do skrzyni automatycznej
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 3 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 1 szt. |
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Do użytku w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów, z mokrym sprzęgłem, DSG oraz DCT.
Ciężar właściwy przy 15 C…0,856
Lepkość kinematyczna przy 100 C…7,4 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…36,8 cSt
Indeks lepkości…172
Temperatura krzepnięcia…-51 C
Temperatura zapłonu…198 C
Lepkość wg Brookfield przy -40 C…15,000 cP
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł | |
InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł | |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł | |
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: 7742-5L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE000168
Mobil ATF 320 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, przewyższający swoimi właściwościami wymagania nowoczesnych specyfikacji, takich jak: Ford Mercon i GM Dexron III.
Indeks: OLE002881
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Indeks: OLE002015
Produkt nadaje się m.in do automatycznych i półautomatycznych skrzyń biegów azjatyckich producentów wymagających dobrych właściwości przeciwwstrząsowych takich jak Nissan (Matic D,J,K), Mazda (M-III, M-V), Honda (Z- 1), Toyota (T-IV, JWS3309), Hyundai, Kia, Mitsubishi (SP-II / SP-III).Nadaje się do zastosowań w przypadku wymagania poziomu jakości ZF 14C.
Indeks: OLE002620
Olej ATF klasy premium, o bardzo szerokiej gamie zastosowań, spełniający wiele norm OEM. Może być także stosowany w układach wspomagania kierownicy.
Indeks: OLE001169
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Indeks: OLE000664
Mobil ATF 3309 jest zalecany do stosowania w przekładniach wykonanych przez Aisin Warner
Indeks: 1211115-004-01-999
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
Indeks: OLE001522
ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych
Indeks: 1211137-004-01-999
RAVENOL ATF MERCON®LV Fluid jest w pełni syntetycznym olejem ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych firmy Ford.
Indeks: OLE002686
Wysokowydajny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) High Performance, stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych przekładniach CVT (Continuous Variable Transmission).
Indeks: 1211100-004-01-999
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
Indeks: 1212104-001-01-999
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Indeks: 1211130-001-01-999
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE000545
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.