RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni CVT. RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest olejem typu CVTF nowoczesnej generacji. Został zaprojektowany specjalnie do przekładni CVT firmy JATCO. W każdym stanie eksploatacji gwarantuje maksymalną ochronę przed zużyciem. RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid – kolor zielony
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid:
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid nadaje się do zastosowania w przekładniach CVT następujących pojazdów: Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delica D5, Mitsubishi Galant Fortis, Mitsubishi RVR, Mitsubishi Lancer 1.8 CY0 2007, Nissan X-Trail, Nissan Lafesta, Nissan Serena, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Dualis i inne modele, w których zamontowano przekładnie CVT JATCO JF011E (RE0F10A; F1CJA) lub JF010E (RE0F09A)..Po napełnieniu w normalnych warunkach eksploatacji nie wymaga dozoru.
Właściwości RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid:
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid oferuje: • bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą, • wysoki, stabilny wskaźnik lepkości, • bardzo dobrą stabilność oksydacyjną, • maksymalną ochronę przed zużyciem, korozją i spienianiem się, • znakomitą niezmienność współczynnika tarcia, • wysoką stabilność termiczną i oksydacyjną, • znakomite właściwości chłodzące
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
Wysokowydajny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów opracowany z myślą o wydłużonych interwałach wymiany do stosowania w szerokiej gamie pojazdów.
Texamatic HD389 – Dowiedzionej skuteczności olej przekładniowy przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, lekkich pojazdów ciężarowych i autobusów
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi.
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.