REPSOL MATIC CVT 1L - olej do przekładni automatycznych
Syntetyczny olej o długiej żywotności przeznaczony do przekładni automatycznych CVT najnowszej generacji, zalecany głównie do azjatyckich pojazdów.
Właściwości: • Zbadana formuła poprawia poczucie komfortu jazdy, redukując wibracje i sprawiając, że praca przekładni przebiega płynniej . • Zrównoważona równowaga między tarciem metal-metal, a doskonałym zabezpieczeniem przed zużyciem, które zapewnia większą trwałość przekładni. • Testy przeprowadzone na pojazdach odpowiadających odległości przejazdu 120 000 km. • Wysoka odporność na utlenianie, dzięki czemu jest olejem długotrwałym. • Doskonałe zachowanie w niskich temperaturach.
Specyfikacje:
• JASO M315 1A • Toyota CVTF TC/CVTF FE • Nissan NS-1/NS-2/NS-3 • Honda HMMF/HCF2 • Mitsubishi SP-III/CVTF-J1 • Subaru ECVT/iCVT • Daihatsu Ammix CVT • Suzuki CVTF/NS-2CVT Green 1 • Hyundai SP-III • Chrysler Jeep NS-2 • Mini Cooper EZL799 • VW G 052 516
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.
Wysokowydajny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów opracowany z myślą o wydłużonych interwałach wymiany do stosowania w szerokiej gamie pojazdów.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Wysokowydajny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) High Performance, stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych
przekładniach CVT (Continuous Variable Transmission).
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.