LIQUI MOLY 8100 do przekładni DSG 1L 20466 - do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DSG/ DCT)
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Zastosowanie LIQUI MOLY 8100 do przekładni DSG:
Przeznaczony do przekładni DSG. Olej ten jest również odpowiedni do stosowania w przekładniach dwusprzęgłowych, które mają wspólne zasilanie olejem dla sprzęgła, synchronizacji, zestawu przekładni i hydraulicznego sterowania.
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF Dexron D II jest wysokiej jakości płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i odpowiednich dodatków uszlachetniających
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.