ELFMATIC G3 jest olejem najnowszej generacji do przekładni automatycznych i spełnia wymagania następujących norm i specyfikacji:
DEXRON® III G i Ford MERCON®
ALLISON C-4
ZF TE-ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C
VOITH H 55.633535 (ex G 607)
MAN 339 typ V-1 (ex MAN 339 typ F)
MAN 339 typ Z-1 (ex MAN 339 typ F)
MB 236.5 i 236.9
ZASTOSOWANIE ELFMATIC G3 zalecany jest wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie oleju klasy DEXRON® III. ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
WŁAŚCIWOŚCI ELFMATIC G3 posiada wiele parametrów fizykochemicznych wymaganych przez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:
specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, że zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów lub drgań,
dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i zapewnia natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów,
bardzo dobra odporność na utlenianie i stabilność termiczna pozwalają na znacznie dłuższe okresy pomiędzy wymianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów,
wysoki wskaźnik lepkości,
niska temperatura płynięcia,
bardzo dobre dodatki antyzużyciowe zapobiegają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,
doskonałe własności antykorozyjne i antypienne,
całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.