- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
HIGHTEC ATF CVT został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych olejów syntetycznych HC i specjalnej technologii dodatków uszlachetniających. Został stworzony specjalnie pod kątem szczególnych wymagań przekładni CVT z cięgnem opasującym.
HIGHTEC ATF CVT jest zalecany do stosowania w wielu bezstopniowych przekładniach automatycznych (CVT). Wyróżnia się doskonałymi współczynnikami tarcia metal/metal i wyjątkowym przeniesieniem momentu obrotowego. Należy przestrzegać zaleceń producenta dotyczących napełniania oraz częstotliwości wymiany.
doskonały olej racjonalizujący do zastosowań w przekładniachCVT
Aby w pełni wykorzystać zalety produktu HIGHTEC ATF CVT, bezwzględnie zaleca się w przypadku przejścia na produkt całkowitą wymianę
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 1211137-001-01-999
RAVENOL ATF MERCON®LV Fluid jest w pełni syntetycznym olejem ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych firmy Ford.
Indeks: 1212100-001-01-999
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Indeks: OLE002882
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Indeks: OLE002541
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
Indeks: OLE002250
Płyn do automatycznej skrzyni biegów jest wysokiej jakości, zabarwionym na czerwono środkiem smarnym o specjalnej formule opartej na starannie wybranych, wysoko rafinowanych olejach bazowych, ze specjalną kombinacją dodatków uszlachetniających.
Indeks: 1211124-010-01-999
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Indeks: OLE000862
Syntetyczny olej , zalecany do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów marki koncernu CHRYSLER JEEP DODGE
Indeks: 1211109-001-01-999
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
Indeks: OLE002795
Olej typu ATF do automatycznych skrzyń biegów produkowany w technologii syntetycznej.
Indeks: 1211122-001-01-999
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Indeks: OLE001168
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Indeks: OLE003524
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
HIGHTEC ATF CVT został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych olejów syntetycznych HC i specjalnej technologii dodatków uszlachetniających. Został stworzony specjalnie pod kątem szczególnych wymagań przekładni CVT z cięgnem opasującym.