TOTAL FLUIDMATIC DCT MV 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
TOTAL FLUIDMATIC DCT MV to innowacyjny olej do automatycznych skrzyń biegów oparty na zaawansowanej technologii syntetycznej dający pokrycie 95% rynku mokrych dwusprzęgłowych skrzyń DCT, DSG, ...
TOTAL FLUIDMATIC DCT MV jest odpowiedni do zalania serwisowego w samochodach:
Volkswagen, Skoda, Seat ze skrzyniami DSG sześcio- i siedmiobiegowymi z mokrym sprzędłęm (od 2003 roku)
Audi S-Tronic
BMW DCT
PORSCHE PDK
Mercedes-Benz
Ford, Volvo, Mitsubishi, PSA I Chrysler i wielu innych.
TOTAL FLUIDMATIC DCT MV zawiera najnowsze modyfikatory stabilizujące odporność na ścinanie zapewniające najwyższą wydajność.
Wysokowydajny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) High Performance, stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych
przekładniach CVT (Continuous Variable Transmission).
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej