QUALITIUM Gear Atf III 1l - olej do przekładni automatycznych
Olej typu ATF do automatycznych skrzyń biegów produkowany w technologii syntetycznej.
ZASTOSOWANIE
- do automatycznych skrzyń biegów pracujących w bardzo trudnych warunkach
- automatyczne skrzynie biegów w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusach, sprzęcie rolniczym i budowalnym
- urządzenia wspomagające układy kierownicze
- układy hydrokinetyczne wymagające oleju ATF
- przekładnie Powershift ciągników i ładowarek wymagające stosowania oleju ATF
ZALETY
Idealnie chroni elementy przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% - w porównaniu do analogicznych olejów.
- najwyższa jakość w doskonałej cenie
- gwarantuje dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- właściwie dobrane parametry tarcia wewnętrznego, które zapewniają płynne działanie przekładni
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie w wydłużonych okresach eksploatacji
- doskonałe własności w niskich temperaturach, co wpływa na zmniejszenie zużycia przy rozruchu w warunkach zimowych
NORMY/SPECYFIKACJE
- Dexron IIIH/IIIG/IIIF/IIIE
- Allison C-4; Allison TES-389
- Caterpillar TO-2
- Ford Mercon
- Ford ESP-M2C 138-CJ; M2C 166-H
- MAN 339 type V-1/Z-1
- MB 236.1
- Voith H55.6336.41/G607
- ZF TE-ML 04D/09/11A/14A
Można stosować w pojazdach AVIA, CUM-
MINS, CATERPILLAR, CASE, CLASS, DEUTZ-
FAHR, DAF, FORD, FIAT, FENDT, GAZ, HYUN-
DAI, IKARUS, ISUZU, IVECO, JOHN DEERE,
JCB, KAMAZ, KUBOTA, KATO, KIA, LEYLAND,
LAMBORGHINI, NEW HOLLAND, NEOPLAN,
NEOBUS, NISSAN, MITSUBISHI, MAZDA, SO-
LARIS, STEYER, TATRA, TEREX, TOYOTA,
ZETOR i innych, gdy zalecany jest olej tej klasy.