Syntetyczny olej , zalecany do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów marki koncernu CHRYSLER JEEP DODGE , nawet gdy wcześniej skrzynia pracowała na oleju ATF 2 lub ATF 3.
Pasuje równiez do niektórych typów manualnych skrzyń biegów.
Pasuje do wszystkich skrzyń automatycznych
Olej ATF4 wykazuje doskonałe właściwości użytkowe w zakresie charakterystyki ciernej, odporności na utlenianie i działanie wysokich temperatur, odporności na korozję, rdzewienie i pienienie oraz współpracę z różnymi elementami przekładni automatycznych, jak uszczelnienia elastomerowe i części z tworzyw sztucznych. Wysoki wskaźnik lepkości oleju pozwala na jego stosowanie w szerokim zakresie temperatur gwarantując doskonałą płynność w niskich temperaturach a równocześnie zachowuje żądaną lepkość w wysokich temperaturach. Zastosowanie specjalnych modyfikatorów tarcia zapewnia płynne zmiany biegów, zgodne z wymaganiami specyfikacji Dexron IV.
Wyprodukowane przez firmę MOPAR - gwarancja jakości.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Płyn do przekładni automatycznej do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Odpowiedni również do niektórych przekładni manualnych, zapewnia ulepszoną ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram