MOTUL Atf VI 1L przekładniowy olej do skrzyń automatycznych
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy, Samochody osobowe
RAVENOL ATF Type Z1 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowoczesnej generacji , przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi.
Automatyczne skrzynie biegów, wspomagania kierownicy, hydrostatyczne transmisje napędu oraz inne hydrauliczne lub mechaniczne systemy,które wymagają standardów DEXRON® lub MERCON®.