Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Właściwości produktu:
Technologia estrowa i syntetyczna baza o rozszerzonym zakresie właściwości lepkościowo-temperaturowych zapewnia wydajną pracę silnika we wszystkich trybach pracy: podczas zimnego rozruchu, w trybie miejskim, w trybie autostradowym, a także przy zwiększonym obciążeniu (podczas jazdy na nieprzejezdne drogi, pod górę, w ruchu z przyczepą, maksymalny załadunek) oraz w wysokich temperaturach otoczenia:
Świetnie sprawdza się przy aktywnej jeździe i nie traci swoich właściwości przy stosowaniu paliwa o zmiennej jakości (o zawartości siarki do 500 ppm) ze względu na dużą zapas liczby alkalicznej (TBN);
Baza syntetyczna zawierająca estry w połączeniu z nowoczesnym pakietem dodatków zachowuje parametry mocy silnika przez cały okres między wymianami;
Estrowe składniki oleju zapewniają doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwcierne dzięki wyjątkowej wytrzymałości filmu olejowego, co w połączeniu z doskonałą pompowalnością znacznie wydłuża żywotność silnika nawet w trybie „start-stop” tryby jazdy i podczas zimnego startu;
Dzięki doskonałym właściwościom myjącym i dyspergującym oraz najwyższej termicznej stabilności oksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
Stosuje się w silnikach z wydłużonym okresem wymiany oleju (Long Life) i zwykłego;
Dotyczy silników motocyklowych 4T z mokrym sprzęgłem.
Przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych w szerokiej flocie samochodów osobowych (samochody osobowe, lekkie pojazdy użytkowe, dostawcze i lekkie ciężarówki) europejskich i innych producentów. Zalecany do stosowania w silnikach pojazdów Daimler, VW, Opel, GM, Renault nakładających dodatkowe Zalecany do stosowania w silnikach pojazdów Daimler, VW, Opel, GM, Renault dodatkowe wymagania na oleje silnikowe (zgodnie z powyższymi specyfikacjami).
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
RAVENOL VMO SAE 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS z technologią CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.