- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
XADO Luxury Drive 5W-40 Syntetyczny olej silnikowy zawierający Revitalizant.
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika. Stosowany uniwersalnie w silnikach zasilanych benzyną, LPG oraz z zapłonem samoczynnym (diesla). Efektywny w współczesnych samochodach z wysilonymi silnikami, a w tym wielozaworowe, z turbosprężarką, intercoolerem czy wtryskiem bezpośrednim.
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 4L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000111
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 1L. Syntetyczny olej silnikowy do benzyny i Diesla. Posiada aprobaty MB 229.5, VW 502 00, BMW LL-01, Porsche A40.
Indeks: OLE000600
Ten olej gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną w warunkach długotrwałego, dużego obciążenia przy szerokim zakresie temperatur.
Indeks: OLE002834
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Indeks: OLE003544
XADO Atomic 5w40 C3 RED BOOST 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE001457
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.
Indeks: OLE002448
QUALITIUM Protec 5W40 to Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE000165
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Indeks: 1111130-005-01-999
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002068
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002356
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Indeks: OLE002711
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany aby spełnić wymagania filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów trójfunkcyjnych (TWC).
Indeks: 11271
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Indeks: OLE000087
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
Indeks: OLE001049
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika.