RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie, ścieranie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i tym samym wpływa na ochronę środowiska. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząstek popiołotwórczych w spalinach. Lepkość wysokotemperaturowa (dynamiczna) HTHS >3,5 mPa.s. (cP)
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
Opracowany w celu oszczędności paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych z normą Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi specyfikacjami OEM.
Właściwości RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika, również w warunkach jazdy z dużą prędkością
LowSAPS - niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki
wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -30OC
bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
działanie popychaczy hydraulicznych jest zagwarantowane we wszystkich temperaturach
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.