- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 3 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |

RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza tarcie, i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
Zalecany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, we wszystkich warunkach eksploatacji. Jest zalecany do stosowania w samochodach wyposażonych w filtr DPF.
Specyfikacja: API SN/CF, ACEA C3
Dopuszczenia: MB 229.51, BMW Longlife-04, GM dexos2 (Licencja Nr GB2C0711081), GMW 16177, API SL
MB 229.31, VW 502 00 / 505 00 / 505 01, Fiat 9.55535-S3, Chrysler MS-11116
| Właściwości | Jednostka | Dane | Badanie zgodnie z | |
| Kolor | żółtobrązowy | |||
| Gęstość | przy 20 oC | kg/m3 | 847,0 | EN ISO 12185 |
| Lepkość | przy 40 oC | mm2/s | 72,7 | DIN 51 562 |
| przy 100 oC | mm2/s | 12,2 | DIN 51 562 | |
| Wskaźnik lepkości VI | 166 | DIN ISO 2909 | ||
| Lepkość dynamiczna (HTHS) | przy 150 oC | mPа*s | 3,51 | ASTM D5481 |
| Lepkość strukturalna CCS | przy -30 oC | mPa*s | 5216 | ASTM D5293 |
| Pompowalność niskotemperaturowa MRV | przy -35 oC | mPa*s | 23.000 | ASTM D4684 |
| Test Noack (odparowalność) | % M/M | 6,9 | ASTM D5800/b | |
| Temperatura zapłonu | oC | 234 | DIN ISO 2592 | |
| Temperatura płynięcia | oC | -39 | DIN ISO 3016 | |
| TBN (całkowita liczba zasadowa) | mg KOH/g | 7,8 | ASTM D2896 | |
| Zawartość popiołów | %masy | 0,8 | DIN 51 575 |
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S3 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-11116 | |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE001351
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Indeks: OLE000866
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Indeks: OLE000145
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Indeks: OLE000448
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology.
Indeks: OLE002194
Syntetyczny olej do silników samochodów osobowych na wydłużone przebiegi.
Indeks: OLE000823
Wielosezonowy, nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy dedykowany do samochodów marki FORD.
Indeks: OLE001760
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE001970
Przeznaczony jest do nowych samochodów Opel z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi.
Indeks: OLE002033
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE000114
To w 100% syntetyczny olej silnikowy, specjalnie opracowany do najnowszych generacji silników BMW, Volkswagena, Mercedesa i innych.
Indeks: OLE001063
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Indeks: 1111126-001-01-999
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE001831
ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 to zaawansowany olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną technologię syntetyczną ELF. Produkt ten został opracowany specjalnie, aby sprostać szerokim i rygorystycznym wymaganiom technicznym czołowych europejskich producentów samochodów, takich jak Renault, PSA (Peugeot/Citroën) oraz Mercedes-Benz.
Indeks: OLE002359
ENEOS Premium Hyper Multi 5W30 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym o wysokiej wydajności klasy premium.
Indeks: OLE000552
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003619
Motul 8100 ECO-LITE 5W30 to syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości, zaprojektowany z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw