Innowacyjny uniwersalny wielosezonowy bisyntetyczny (PAO + estry) olejsilnikowy premium do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych (w tym z bezpośrednim wtryskiem) z turbodoładowaniem i bez, w tym wyposażonych w dysze pompowe (Pumpe-Duse). Zaprojektowany w oparciu o wymagania VW i DAIMLER.
Dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej skutecznie zapobiega starzeniu;
Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR iSCR dzięki zastosowaniu technologii Mid SAPS;
Stosowany w silnikach o wydłużonych okresach wymiany oleju (Long Life do 30 000 km) i konwencjonalnych;
Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i gazem naftowym (LPG).
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.