- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 1 szt. |
Q8 Formula Special RN 5W-30 to olej silnikowy o najwyższej wydajności, stworzony, aby sprostać rygorystycznym wymaganiom wielu producentów pojazdów. Jego zaawansowana formuła Mid SAPS zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, zapobiega tworzeniu się osadów i jest w pełni kompatybilna z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin. To uniwersalny produkt, który pozwala na wydłużenie okresów między wymianami oleju.
Ten uniwersalny olej silnikowy oferuje kompleksową ochronę i wymierne korzyści:
Wyjątkowa czystość silnika: Utrzymuje silnik w doskonałej czystości, co ma kluczowe znaczenie dla jego trwałości i długoterminowej niezawodności.
Ochrona systemów DPF/GPF: Jako olej Mid SAPS, zapewnia doskonałą ochronę katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych.
Oszczędność paliwa: Zoptymalizowana formuła przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa o co najmniej 1% w porównaniu do standardowych olejów.
Ochrona przy zimnym starcie: Gwarantuje natychmiastowe smarowanie i wyjątkową ochronę kluczowych komponentów silnika zaraz po jego uruchomieniu.
Wydłużone interwały wymiany: Stabilna formuła pozwala na bezpieczne stosowanie wydłużonych okresów między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami OEM.
Olej Q8 Formula Special RN 5W-30 został opracowany dla szerokiej gamy silników Euro 5 i 6. Jest to idealny wybór dla pojazdów wymagających specyfikacji Renault RN 17, GM Dexos2, BMW LongLife-04 oraz norm Mercedes-Benz i VW. Dzięki wstecznej kompatybilności jest również odpowiedni dla starszych silników GM/Opel wymagających norm GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025. Może być stosowany w silnikach benzynowych, Diesla oraz zasilanych gazem LPG.
Produkt został wytworzony w sposób odpowiedzialny. Jego ślad węglowy (PCF), liczony od miejsca produkcji w Belgii, wynosi 1,56 kg CO2eq na kilogram produktu, co świadczy o nowoczesnym podejściu do procesu produkcyjnego.
ACEA: C2, C3
API: SN
Renault: RN 17
GM: Dexos2 (kompatybilny wstecznie z GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025)
BMW: Longlife-04, Longlife-12 FE, Longlife-19 FE
Mercedes-Benz: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
Opel/Vauxhall: OV0401547 (Dexos D), OV0401547-D30, OV0401547-G30
VAG: VW 505.00
Ford: M2C917-A
Fiat: 9.55535-S3
Chrysler: MS-11106
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547 (nur/only Diesel) | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.52 | Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi |
| Aprobaty | BMW Longlife-19 FE (LL-19FE) | Nowoczesny olej o lepkości 0W-30, będący następcą normy Longlife-04, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). Dzięki zgodności z klasą API SP chroni wysilone jednostki przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu (LSPI) i zapewnia zwiększoną oszczędność paliwa. Jest w pełni kompatybilny wstecznie, co oznacza, że można go bezpiecznie stosować w większości silników, które dotychczas wymagały normy LL-04. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547-D30 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-11106 | |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547-G30 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-12 FE (LL-12 FE) | Energooszczędny olej o obniżonej lepkości (zazwyczaj 0W-30), przeznaczony dla wybranych silników diesla produkowanych po 2014 roku (np. silniki Nx7) oraz niektórych benzynowych. Skrót "FE" oznacza redukcję spalania, ale uwaga: olej ten nie jest w pełni kompatybilny wstecz ze starszymi silnikami wymagającymi LL-04. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S3 | |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | Renault RN17 | Nowoczesna, uniwersalna norma o lepkości 5W-30, która zastępuje starsze specyfikacje w nowych silnikach benzynowych (TCe) i diesla (Blue dCi). Chroni filtry GPF i DPF, a dzięki wstecznej kompatybilności może być stosowana zamiast norm RN0700/RN0710 w starszych autach benzynowych. |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000866
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Indeks: OLE000603
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Indeks: 885853
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
Indeks: OLE003244
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 z technologią ART (Age Resistance Technology) to zaawansowana, bardzo nowoczesna formuła zapewniająca doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwzużyciowe oleju silnikowego, co zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamu, osadów i zużyciem silnika
Indeks: OLE003217
Mobil Super 3000 XE 5W-30 jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Indeks: OLE001062
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Zaprojektowany tak, by spełniał szczególne wymagania producentów silników
Indeks: OLE003495
ELF Evolution R-Tech elite 5W30 1L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001883
ENEOS Premium Hyper S 5W30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy stworzony z wysokiej jakości olejów bazowych i wysokowydajnych dodatków
Indeks: OLE002818
Opracowany, aby spełniał wysokie wymagania wysokoobciążeniowych silników w tym Jagura Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1
Indeks: OLE000432
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Indeks: OLE002778
Niskopopiołowy, syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Uniwersalny olej syntetyczny Q8 Formula Special RN 5W-30 do silników Euro 5 i 6. Spełnia kluczowe normy: Renault RN17, GM Dexos2, BMW LL-04 i MB 229.52. Zapewnia ochronę filtra DPF i czystość silnika.