• Ostatnie sztuki
Q8 Formula Elite C2/C3 5W-30 1L Olej Silnikowy Syntetyczny | Sklep online Galonoleje.pl

Q8 Formula Elite C2/C3 5W-30 1L Olej Silnikowy Syntetyczny

OLE002420
13795
Q8
W magazynie - Wysyłka w 24h
7 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 0 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 4 szt.

Dostępne warianty:

Cena
34,99 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

Zaawansowany olej Low SAPS do nowoczesnych silników

Q8 Formula Elite C2/C3 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzony z myślą o maksymalnej wszechstronności i ochronie. Jego unikalna formuła łączy wyjątkową oszczędność paliwa (ACEA C2) z doskonałą trwałością silnika (ACEA C3). Produkt został opracowany, aby sprostać najnowszym, rygorystycznym wymaganiom kluczowych producentów, w tym Peugeot, Citroën (PSA B71 2290) oraz Renault (RN17).

Kluczowe zalety oleju Q8 Formula Elite C2/C3

Dzięki zaawansowanej technologii, olej ten oferuje szereg korzyści dla nowoczesnych jednostek napędowych:

  • Ochrona przed LSPI: Specjalna formuła zapobiega zjawisku przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych (LSPI) w wysilonych, turbodoładowanych silnikach benzynowych.

  • Doskonała czystość silnika: Utrzymuje silnik w nienagannej czystości, co bezpośrednio przekłada się na jego zwiększoną trwałość i niezawodność.

  • Ochrona systemów wydechowych: Jako olej Low SAPS, minimalizuje ryzyko zapychania się filtrów cząstek stałych (DPF/GPF) i chroni katalizatory.

  • Zwiększona odporność na utlenianie: Gwarantuje pełną kompatybilność i stabilność przy stosowaniu biodiesla.

  • Najwyższa ochrona przed zużyciem: Zapewnia doskonałe smarowanie, chroniąc kluczowe komponenty silnika nawet w trudnych warunkach pracy.

Zastosowanie i rekomendacje

Olej Q8 Formula Elite C2/C3 5W-30 jest przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. To idealny wybór dla nowoczesnych silników benzynowych, Diesla i LPG (wolnossących i turbodoładowanych) norm Euro 4, 5 i 6, które wymagają oleju Low SAPS. Został opracowany specjalnie dla pojazdów marek Peugeot, Citroën i Renault, a także jest rekomendowany do aut wymagających specyfikacji Fiat 9.55535-DS1.

Zrównoważony rozwój

Produkt został wytworzony w sposób odpowiedzialny. Jego ślad węglowy (PCF), liczony od miejsca produkcji w Belgii, wynosi zaledwie 1,25 kg CO2eq na kilogram produktu, co potwierdza zaangażowanie marki w ochronę środowiska.

Specyfikacje i normy

  • ACEA: C2, C3

  • API: SP

  • Renault: RN17 (oficjalna aprobata), RN 0700, RN 0710

  • PSA: B71 2290

  • Mercedes-Benz: MB 226.52, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52

  • Fiat: 9.55535-DS1, 9.55535-S1

  • Iveco: 18-1811 SC1, 18-1811 SC1 LV

Szczegóły produktu
Q8
OLE002420
7 Przedmioty
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API SP Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API SQ
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty 18-1811 SC1 LV
Aprobaty PSA B71 2290 To najpopularniejsza norma typu "Low-SAPS" o lepkości 5W-30, stosowana w większości diesli (HDi) i starszych silnikach benzynowych z filtrami cząstek stałych. Zapobiega zjawisku LSPI (przedwczesny zapłon) w silnikach benzynowych i chroni filtr DPF przed szybkim zapchaniem.
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty Fiat 9.55535-DS1 Specjalistyczna norma dla nowoczesnych silników Diesla (Euro 6) wymagających oleju 0W-30. Została opracowana, aby chronić systemy oczyszczania spalin (DPF/SCR z AdBlue) oraz zapewniać łatwy rozruch zimą i niskie spalanie w silnikach typu MultiJet II.
Aprobaty Mercedes 229.52 Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty Renault RN17 Nowoczesna, uniwersalna norma o lepkości 5W-30, która zastępuje starsze specyfikacje w nowych silnikach benzynowych (TCe) i diesla (Blue dCi). Chroni filtry GPF i DPF, a dzięki wstecznej kompatybilności może być stosowana zamiast norm RN0700/RN0710 w starszych autach benzynowych.
Aprobaty Fiat 9.55535-S1 Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej.
Aprobaty Mercedes 226.52
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty 18-1811 SC1
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C2 Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 1L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

  • Kuwait Petroleum (Belgium) N.V.
  • Petroleumkaai 7
  • B-2020 Antwerpia
  • Belgia
  • info@q8oils.pl
14 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE001109

Gulf

GULF Formula CX 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy

GULF Formula CX 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy  jest  syntetycznym  olejem  silnikowym  do  samochodów  osobowych  o  niskiej  emisji  spalin, stworzonym przy użyciu najnowszych technologicznie dodatków tak, aby spełnić wymogi średniej zawartości SAPS (Pyłów Siarczanych, Fosforu i Siarki)

Cena 122,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h