Nowy wygląd marki SPECOL! Wysyłamy stare opakowania do wyczerpania zapasów.
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D. Dopuszczalne jest stosowanie oleju w samochodach innych producentów, którzy zalecają stosowanie oleju klasy ACEA A5/B5.
Olej gwarantuje ochronę silnika przed zużyciem i osadami, łatwy rozruch na zimno oraz oszczędność paliwa do 2,5%.
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
W pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, przeznaczony do samochodów, w których zastosowano filtr cząstek stałych (DPF) lub system oczyszczania spalin (TWC), w których wymagane jest zastosowanie oleju klasy ACEA C4.
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.