- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Syntetyczny o wysokiej lejności, supernowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi. Wyprodukowano według technologii „mid SAPS” z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wiodących producentów europejskich. Szczególnie przydatny w dzisiejszych samochodach z wysilonymi silnikami uzbrojonymi w turbosprężarkę, intercooler a także benzynowych czy zasilanych gazem. Rekomendowany jest do stosowania w silnikach spełniających Euro-4 z podwyższoną normą w zakresie czystości spalin, wyposażonych w katalizator lub filtr sadzy (DPF). Posiada unikalne właściwości zabezpieczające jakie pozostają stabilnymi także przy przedłużonych terminach wymiany oleju.
Spełnia certyfikaty międzynarodowe:
Spełnia dopuszczenia producentów samochodów :
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A5/B5 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 4L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE001761
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE002732
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
Indeks: OLE002961
Olej gwarantuje czystość w silniku. Minimalizuje ryzyko powstawania szlamu i nagarów.
Indeks: 1111115-004-01-999
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Indeks: OLE002429
Uniwersalny olej syntetyczny Q8 Formula Special RN 5W-30 do silników Euro 5 i 6. Spełnia kluczowe normy: Renault RN17, GM Dexos2, BMW LL-04 i MB 229.52. Zapewnia ochronę filtra DPF i czystość silnika.
Indeks: OLE003394
PMO Expert C3 Combi 5w30 1L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE003422
MOTUL 6100 Syn-Clean FE 5W30 1L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE002669
Syntetyczny olej silnikowy Q8 Formula Techno FE Plus 5W-30, dedykowany do silników Ford. Zapewnia oszczędność paliwa ponad 3% i doskonałą ochronę. Spełnia kluczową normę Ford WSS M2C913-D oraz ACEA A5/B5.
Indeks: 1111122-005-01-999
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: 8099-5L
Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000002
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Indeks: OLE001011
W pełni syntetyczny olej silnikowy 5w30 firmy MOPAR. Olej silnikowy spełnia najnowszą normę olejową ILSAC GF-5.
Indeks: 1111126-001-01-999
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Syntetyczny o wysokiej lejności, supernowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi. Wyprodukowano według technologii „mid SAPS” z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wiodących producentów europejskich.