FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife). FUCHS GT1 PRO C3 5W30 został opracowany szczególnie dla samochodów marek: BMW, MERCEDES i VW, wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin i turbodoładowanie.
Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 może mieć zastosowanie w silnikach wymagających poniższych norm (klas lepkości i klas jakości).
SAE 5W30
API SN
ACEA C3
Technologia XTL
Zastosowanie technologii XTL przy produkcji oleju TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL, zapewnia silnikowi doskonały rozruch w niskich temperaturach otoczenia, a także idealne smarowanie w całym zakresie temperatur pracy. Gwarantuje również szybką cyrkulację oleju w magistrali, co jest niezwykle ważne przy rozruchu silnika. Właściwości oleju pozwalają także na ograniczenie zużycia paliwa, a takze na najwyższe osiągi silnika w całym zakresie temperatur pracy.
System START-STOP
Silniki z systemami START-STOP wymagają odpowiednich olejów, zapewniających łatwy proces włączania silnika. Olej FUCHS GT1 5W30 XTL gwarantuje doskonałe smarowanie silnika i zmniejszoną wartość oporów przy wielokrotnym jego rozruchu, szczególnie przy jeździe “miejskiej”.
Olej do silników zasilanych LPG i CNG
Silniki zasilane gazem LPG lub CNG wymagają zastosowania dedykowanych olejów, ponieważ to paliwo wymaga od oleju innych parametrów smarnych i temperaturowych niż jest to w przypadku etyliny. Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 zawiera w swoim składzie wszystkie potrzebne dodatki, aby stawić czoło specyficznym wymaganiom paliwa LPG i CNG
Doskonała ochrona DPF i turbiny
Olej FUCHS TITAN PRO C3 5W30 został opracowany dla pojazdów z silnikami wyposażonymi w turbosprężarki, zapewniając tym elementom bardzo skuteczne smarowanie i ochronę przed zużyciem. Ze względu na obniżoną zawartość popiołów i spełnienie wymagań specyfikacji ACEA C3, olej ten idealnie nadaje się do samochodów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF.
Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
Opracowany w celu uzyskania najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Zaprojektowany, aby spełnić najnowsze standardy wiodących producentów silników.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).