Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie. Zawiera formułę stałego środka smarnego MFC. Jest to produkt niezwykły, ponieważ został fabrycznie wzbogacony dodatkiem Molygen. Substancja czynna tego dodatku jest oparta o związki wolframu. Molygen dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Związki wolframu uaktywniają się w wysokiej temperaturze dzięki czemu chronią nawet podczas chwilowego zerwania filmu olejowego.
Właściwości LIQUI MOLY Molygen 5w30:
doskonała odporność na zużycie
zmniejszenie tarcia i zużycia
płynna praca silnika
idealny do turbosprężarek i katalizatorów
wyjątkowa czystość silnika
wyjątkowa odporność na ścinanie
wyjątkowa niezawodność smarowania
natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
Fiat 9.55535-CR1
Aprobaty
GM Dexos1 Gen3
(zastępuje Gen 2) Norma przeznaczona wyłącznie do silników benzynowych z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (np. 1.4 Turbo w Astrze K). Olej ten (zazwyczaj 5W-30 lub 0W-20) zawiera specjalne dodatki chroniące przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu (LSPI), które niszczy tłoki, ale nie nadaje się do diesli.
Aprobaty
Ford WSS M2C946-B1
Aprobaty
GM 6094M
Aprobaty
Ford WSS M2C961-A1
Aprobaty
CHRYSLER MS-6395GM
Aprobaty
Ford WSS M2C946-A
Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC
GF-6A
Norma ściśle powiązana z API SP, ale kładąca dodatkowy nacisk na oszczędność paliwa (Fuel Economy). Często wymagana w najnowszych samochodach z USA i Azji (Toyota, Honda, Mazda), które używają olejów o bardzo niskich lepkościach (0W-20, a nawet 0W-16 dla
Produkt nie jest klasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1272/2008, jednak jako mieszanina chemiczna wymaga odpowiedzialnego stosowania.
EUH208: Może zawierać alkilowany fenol, kompleksy molibdenu. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej.
EUH210: Karta charakterystyki dostępna na żądanie.
P102: Chronić przed dziećmi.
P501: Zawartość/pojemnik usuwać do uprawnionego zakładu utylizacji odpadów. Nie wylewać do kanalizacji, gleby ani wód gruntowych.
Zużyty olej jest szkodliwy dla środowiska. Należy go oddać do punktu zbiórki odpadów.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
TOTAL QUARTZ Ineo R-Plus 5W30 olej nowej generacji zapewniający wyjątkową ochronę. Technologia Age-Resistance zapewnia specjalistyczną ochronę, aby sprostać codziennym wyzwaniom w długim okresie czasu.
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.