- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł

RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.
API SN Plus, API SN (RC), ILSAC GF-5, License: API SN Plus, API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
GM dexos1™ Gen 2 (License No. D10709HK081)
Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, WSS-M2C929-A; Honda/Acura HTO-06
| Właściwości | Jednostka | Dane | Badanie zgodnie z | |
| Kolor | brązowy | |||
| Gęstość | przy 20 oC | kg/m3 | 846,0 | EN ISO 12185 |
| Lepkość | przy 40 oC | mm2/s | 65,6 | DIN 51 562 |
| przy 100 oC | mm2/s | 11,1 | DIN 51 562 | |
| Wskaźnik lepkości VI | 163 | DIN ISO 2909 | ||
| Lepkość strukturalna CCS | przy -30 oC | mPa*s | 3990 | ASTM D5293 |
| Pompowalność niskotemperaturowa (MRV) | przy -35 oC | mPа*s | 11.800 | ASTM D 4684 |
| Temperatura płynięcia | oC | -57 | DIN ISO 3016 | |
| Test Noack (odparowalność) | % | 6,0 | ASTM D5800/a | |
| Temperatura zapłonu | oC | 244 | DIN ISO 2592 | |
| TBN (całkowita liczba zasadowa) | mg KOH/g | 7,8 | ASTM D2896 | |
| Popiół siarczanowy | % | 0,8 | DIN 51 575 | |
| Lepkość dynamiczna (HTHS) | przy 150 oC | mPа*s | 3,25 | ASTM D5481 |
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Honda HTO-6 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-CR1 | |
| Aprobaty | GM Dexos1 Gen2 | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C948-B | Dedykowany olej 5W-20 zaprojektowany specjalnie dla silników benzynowych EcoBoost (szczególnie 1.0 EcoBoost). Kluczowy dla trwałości paska rozrządu pracującego w oleju. |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-13340 | |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-6395GM | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C929-A | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-5 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE000509
Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zapewniający doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Indeks: OLE002719
Spełnia specyfikacje: ACEA A5; ACEA B5; Ford WSS-M2C 913-D; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003; Fiat 9.55535-G1; Ford WSS-M2C 913-A; Ford WSS-M2C 913-B; Ford WSS-M2C 913-C; OLEJ DO FORDA
Indeks: OLE003450
NESTE Pro+ R 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE003256
GM Genuine Motor Oil Super Synthetic 504/507 5w30 1L - oryginalny olej silnikowy OEM
Indeks: OLE003648
Olej silnikowy Mannol Molibden Ultra 5W-30 to w pełni syntetyczny produkt najnowszej generacji, stworzony z myślą o najnowocześniejszych silnikach. Jego formuła bazuje na innowacyjnym pakiecie dodatków zawierającym organiczny molibden, który zapewnia wyjątkowe właściwości przeciwcierne i przeciwzużyciowe oraz wysoką odporność na utratę lepkości przy...
Indeks: OLE003394
PMO Expert C3 Combi 5w30 1L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE002088
Mobil Super™ 2000 X1 5W-30 to półsyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą trwałość eksploatacyjną silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
Indeks: OLE002051
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy klasy premium zawierający estry
Indeks: OLE002861
Ten olej stanowi najnowszą odmianę bardzo popularnego oleju silnikowego zgodnego z normą BMW LL-04 oraz najnowszymi normami Mercedes-Benz MB 229.52.
Indeks: OLE000276
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Indeks: OLE000553
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: 108212
Motul 8100 ECO-LITE 5W30 to syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości, zaprojektowany z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla.
Indeks: OLE002825
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony wyłącznie dla silników Diesla mark Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.