- Ostatnie sztuki
- Darmowa Dostawa
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Valvoline SynPower XL-III C3 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Jego zaawansowana formuła spełnia wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników, co czyni go doskonałym wyborem dla wymagających użytkowników.
Jest to produkt szczególnie polecany do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych marek Volkswagen, Audi, Seat i Skoda. Olej jest odpowiedni do silników z układem WIV (wydłużonych okresów serwisowych), zapewniając bardzo długie okresy między wymianami, sięgające nawet 30 000 km lub 2 lat.
Valvoline SynPower XL-III C3 został zoptymalizowany pod kątem układów kontroli emisji.
Ochrona DPF: Opracowany specjalnie dla silników VW Euro 4 i 5 wykorzystujących technologię filtrów cząstek stałych (DPF).
Low SAPS: Niski poziom emisji popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (SAPS) pozwala utrzymać układy DPF oraz katalizatory trójdrożne (TWC) w optymalnym stanie.
Czystość: Utrzymuje silnik w idealnej czystości poprzez minimalizację osadów.
Dzięki zastosowaniu bardzo wysokiej jakości olejów bazowych i najnowszych dodatków, olej ten zapewnia niezrównaną ochronę przed zużyciem. Gwarantuje natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach, co ułatwia rozruch zimnego silnika i zapewnia optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Olej Valvoline SynPower XL-III C3 5W-30 posiada oficjalne aprobaty i spełnia normy kluczowych producentów:
Lepkość: SAE 5W-30
Klasa jakości: ACEA C3, API SN
Volkswagen: VW 50400/50700 (może być stosowany tam, gdzie wymagane są normy VW 50101, 50200, 50301, 50500, 50300, 50600, 50601).
Mercedes-Benz: MB-Approval 229.51, MB-229.31
BMW: LL-04
Porsche: C30
Inne: VW TL 52195, zalecany tam, gdzie wymagana jest specyfikacja Fiat 9.55535-S3 (tylko silniki benzynowe).
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | VW 506.01 | |
| Aprobaty | VW 503.00 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | VW 507.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla diesli z filtrem DPF.. |
| Aprobaty | VW 503.01 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | VW 504.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla nowoczesnych silników benzynowych. |
| Aprobaty | Porsche C30 | Standardowa norma dla wszystkich silników Diesla w samochodach Porsche (Cayenne, Macan, Panamera) oraz wybranych silników benzynowych V6. Bazuje na lepkości 5W-30 lub 0W-30 i zapewnia doskonałą ochronę filtrów cząstek stałych (DPF) przy wydłużonych okresach międzyprzeglądowych. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Aprobaty | VW 506.00 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 20L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
Informacje o produkcie Valvoline Synpower XL-III 5W30
Pliki do pobrania (550.79KB)| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE002051
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy klasy premium zawierający estry
Indeks: OLE002818
Opracowany, aby spełniał wysokie wymagania wysokoobciążeniowych silników w tym Jagura Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1
Indeks: 1111119-004-01-999
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Indeks: OLE000553
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002548
Syntetyczny olej silnikowy PMO przeznaczony jest zarówno dla mechaników jak i kierowców szukających wyjątkowej jakości syntetycznego oleju silnikowego klasy premium.
Indeks: OLE002052
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy klasy premium zawierający estry
Indeks: OLE001321
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™.
Indeks: OLE003172
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
Indeks: 1111139-004-01-999
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Indeks: 117545B2
Olej Neste Pro F 5W-30 jest produktem syntetycznym do silników, w których wymagany jest olej o niskim tarciu i czystym spalaniu.
Indeks: OLE002430
Uniwersalny olej syntetyczny Q8 Formula Special RN 5W-30 do silników Euro 5 i 6. Spełnia kluczowe normy: Renault RN17, GM Dexos2, BMW LL-04 i MB 229.52. Zapewnia ochronę filtra DPF i czystość silnika.
Indeks: OLE002363
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.
Indeks: OLE000787
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Indeks: OLE001204
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™.
Indeks: OLE002159
Oryginalny Olej Silnikowy Mercedes-Benz składa się z niezwykle wydajnych komponentów i dodatków, wykraczając nawet ponad standardowe wymagania jakościowe.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.