- Ostatnie sztuki
- Nowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 8 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Wybór oleju silnikowego to decyzja, która bezpośrednio wpływa na żywotność i kulturę pracy Twojego samochodu. NESTE Premium A3/B4 10W-40 to zaawansowany, syntetyczny środek smarny, który łączy w sobie fińską technologię z doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Opakowanie 4 litry jest idealnym wyborem dla większości standardowych silników samochodów osobowych.
Olej ten został opracowany, aby przewyższać rygorystyczne standardy branżowe API SN oraz ACEA A3/B4. Dzięki temu stanowi bezpieczny i solidny wybór zarówno dla nowoczesnych jednostek napędowych, jak i dla starszych konstrukcji, które wymagają szczególnej troski.
Neste Premium 10W-40 wyróżnia się na tle konkurencji zdolnością do aktywnego dbania o wnętrze silnika.
Wysoki wskaźnik TBN: Dzięki dużej zawartości dodatków detergentowych, olej skutecznie neutralizuje kwaśne produkty spalania. To kluczowe dla zapobiegania korozji chemicznej wewnątrz silnika.
Redukcja osadów: Formuła oleju aktywnie rozpuszcza szlam i nagar, utrzymując tłoki i pierścienie w czystości. Czysty silnik pracuje lżej, ciszej i wydajniej.
Gruby film smarny: Starannie dobrane dodatki przeciwzużyciowe tworzą trwałą barierę ochronną, która zabezpiecza części metalowe przed tarciem nawet przy dużym obciążeniu.
Olej NESTE Premium A3/B4 10W-40 został zaprojektowany tak, aby radzić sobie ze zmiennymi warunkami atmosferycznymi, co jest charakterystyczne dla klimatu, z którego wywodzi się marka.
Łatwy rozruch zimą: Dobra pompowalność w niskich temperaturach sprawia, że olej szybko dociera do kluczowych węzłów tarcia podczas zimnego startu, minimalizując zużycie silnika w najbardziej krytycznym momencie.
Stabilność w upały: W wysokich temperaturach olej zachowuje odpowiednią lepkość, nie rzednie nadmiernie i chroni silnik przed zatarciem.
Wydłużone interwały: Zastosowanie technologii Full SAPS oraz wysokiej jakości baz olejowych pozwala na bezpieczne wydłużenie okresów między wymianami (zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu).
Olej jest rekomendowany do szerokiej gamy pojazdów europejskich, azjatyckich i amerykańskich, spełniając normy:
Klasa lepkości: SAE 10W-40
API: SN, SM, SL, SJ/CF
ACEA: A3/B4
Volkswagen: VW 502 00 / 505 00
Mercedes-Benz: MB 229.3
Renault: RN 0700 / RN 0710
PSA (Peugeot/Citroen): B71 2300
Fiat: 9.55535.D2, 9.55535.G2
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SJ | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Aprobaty | PSA B71 2300 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-D2 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Pojemność | 4L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2023/988 (GPSR), poniżej znajdują się informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania produktu chemicznego.
Zagrożenia i środki ostrożności:
Produkt jest chemicznym płynem eksploatacyjnym. Należy zachować ostrożność.
EUH208: Może zawierać sulfonian alkarylowy wapnia o długim łańcuchu. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej.
EUH210: Karta charakterystyki dostępna na żądanie.
P102: Chronić przed dziećmi.
P273: Unikać uwolnienia do środowiska.
P501: Zawartość/pojemnik usuwać do uprawnionego zakładu utylizacji odpadów (nie wylewać do kanalizacji ani gleby).
Zużyty olej należy oddać do punktu zbiórki odpadów niebezpiecznych. Chroń środowisko.
Indeks: OLE000012
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Indeks: OLE000010
Zapewnia doskonałą ochronę silnika i wydłuża jego żywotność. Dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu dodatków, olej ten zachowuje niezmienne właściwości oraz skutecznie usuwa najtrwalsze osady, utrzymując wyjątkową czystość silnika w trakcie całego okresu intensywnej eksploatacji. Zapewnia doskonałą ochronę wszystkich nowoczesnych silników Diesla także...
Indeks: OLE002409
Q8 F Advanced Plus 10w40 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE000516
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu.
Indeks: OLE000135
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Indeks: OLE003499
Gulf MAX Ultra Plus to wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000202
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Indeks: OLE003107
Gulf MAX Ultra Plus to wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001822
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE000001
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE001918
Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot oraz samochodów wymagających oleju spełniającego wymagania ACEA A3/B3, A3/B4 lub API SN/CF.
Indeks: OLE002366
K2 TEXAR 10W-40 - BENZIN DIESEL LPG to półsyntetyczny, nowoczesny olej silnikowy opracowany i produkowany z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH''.
Indeks: OLE003344
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
Indeks: OLE000253
OLEJ KONCERNU GENERAL MOTORS (OPEL, CHEVROLET, SAAB)
Indeks: OLE003458
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit)
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 10W-40 w ekonomicznym opakowaniu 4L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość (wysoki TBN) i gwarantuje pewny rozruch w niskich temperaturach. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Idealny do silników benzynowych i Diesla w autach osobowych i dostawczych.